Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

010. Skrzynki kontaktowe i rozmowy telefoniczne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

SKRZYNKI KONTAKTOWE



  1. Skrzynki kontaktowe to podforum, w którym każdy gracz zakłada dla swojej postaci osobny temat nazwany imieniem i nazwiskiem danego bohatera.
  2. W tym temacie będzie on otrzymywać wszelakie maile, listy i SMS-y, które będą do postaci adresowane.
  3. Jeśli ktoś chce wysłać wiadomość innej postaci, należy odnaleźć jej skrzynkę kontaktową, opisać w poście jaki typ wiadomości to jest (sms, mail czy list tradycyjny), wraz z datą fabularną, a następnie wpisać treść.
    Może to wyglądać następująco

    SMS od Amandy, 24.04.2013

    Przyjdź na 20 do pubu.
    A.

  4. Wiadomości wysyłamy tylko i wyłącznie z konta postaci, która chce przekazać wiadomość. Jednak możliwe jest posyłanie anonimów – w tym celu należy skontaktować się z MG, który taki anonim przekaże ze swojego konta.
  5. Wszystkie listy, wiadomości i sms-y są elementem rozgrywki fabularnej i mogą być wykorzystywane przez Mistrza Gry.





ROZMOWY TELEFONICZNE



  1. Jeśli jakaś postać chce wykonać telefon i porozmawiać z innym bohaterem, gracz powinien się udać do subforum ROZMOWY TELEFONICZNE i utworzyć temat, który składać się będzie z imienia i nazwiska swojej postaci oraz tej, do której dzwoni, wraz z datą fabularną. Np:
    „Amanda Smith – Roger Moore 23.04.2013”
  2. Następnie, osoba, która dzwoni, powinna napisać w pierwszym poście o jakiej porze dnia wykonuje telefon i z jakiego miejsca dzwoni. Później czeka na reakcję osoby po „drugiej stronie”.
  3. Osoba, do której wykonywany jest telefon, może odebrać – to znaczy odpisuje w temacie, zaznaczając gdzie odebrała telefon. Jednak może też odrzucić połączenie – wtedy gracz musi odpisać, że postać nie była w stanie lub nie chciała odebrać.
  4. Jeśli jednak rozmowa będzie miała miejsce, po dwóch pierwszych postach opisujących czas i miejsce rozmowy, można odpisywać wyłącznie dialogiem.
  5. Po zakończeniu rozmowy, należy zaznaczyć jej koniec zwyczajowym ZT.
  6. Wtedy też temat zostaje zamknięty przez Mistrza Gry. Jeśli chce się rozpocząć kolejną rozmowę, należy utworzyć kolejny temat.
  7. Tak jak w przypadku wiadomości tekstowych – możliwe jest dzwonienie anonimowe, ale tylko za zgodą i pośrednictwem Mistrza Gry!
  8. Rozmowy telefoniczne są elementem fabuły i mogą być wykorzystywane przez Mistrza Gry.
  9. Nie jest wymagane, by dana rozmowa telefoniczna była odgrywana w części fabularnej forum (to znaczy w dziale RPG) – wystarczy temat w dziale DODATKI. UWAGA! Przestrzega się graczy przed prowadzeniem rozmów telefonicznych, kiedy prowadzony jest przez daną postać inny wątek fabularny, który jej nie zawiera – ze względu na brak bilokacji. To znaczy, jeśli dana postać prowadzi rozmowę telefoniczna, powinna ZAPRZESTAĆ pisania w innym wątku i wrócić do niego po zakończeniu rozmowy.
  10. Po każdej rozmowie telefonicznej, gracz powinien prowadzić postać tak, by odnosić się do tego, że takowa rozmowa telefoniczna miała miejsce. Takie rozmowy mają wpływ na fabułę!
  11. Jest możliwe podsłuchiwanie rozmów telefonicznych przez Mistrza Gry i NPC – np. przez założony podsłuch. Wtedy powinna się pojawić specjalna notatka Mistrza Gry, że telefon jest na podsłuchu. Jeśli jakiś gracz chce podsłuchać rozmowę telefoniczną, powinien zgłosić się do Mistrza Gry o specjalne kostki i instrukcje, według których powinien pisać swoje posty. Jeśli rozmowa odgrywana jest także w fabule RPG – tam będzie rozgrywana akcja podsłuchu. Jeśli rozmowa prowadzona jest tylko i wyłącznie w dziale DODATKI – to tam podsłuchujący będzie wykonywać swoje zadanie według wytycznych Mistrza Gry.

Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach