Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

015. Kary i aresztowania. Kartoteki i akta spraw.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Mistrz Gry

Mistrz Gry
I. KARY I ARESZTOWANIA


  1. Każda postać, która zdecyduje się na złamanie prawa musi liczyć się z konsekwencjami jakimi są aresztowanie i płacenie grzywny.
  2. Każda kara za załamanie prawa jest wymierzana indywidualnie, a na wyrok Mistrza Gry wpływa: skrucha postaci, powody dla których złamał prawo, fakt, czy dana osoba jest recydywistą oraz wiek bohatera.
  3. Karę można odsiedzieć w areszcie (mniejsze przewinienia) lub w więzieniu stanowym (większe przewinienia). Kara może trwać od 12 godzin czasu realnego, do nawet kilku miesięcy!
  4. W czasie odsiadywania kary, gracz może pisać daną postacią tylko i wyłącznie na terenie aresztu lub więzienia. Nie znaczy to jednak, że twoja postać jest wyłączona z fabuły! Wręcz przeciwnie, może ją spotkać wiele nowych misji fabularnych czy zadań do wykonania np. na terenie więzienia.
  5. Jeśli twoja postać jest zamieszana w większą intrygę, może się okazać, że przed aresztowaniem zostanie rozpisana sesja związana ze sprawą sądową. Nie jest to jednak reguła i zależy to od Mistrza Gry oraz jego oceny sytuacji.
  6. W trakcie aresztowania, postaci zostaje odebrana broń oraz wszelakie substancje zakazane wraz z alkoholem. Po odbyciu kary NIE SĄ ONE ZWRACANE.
  7. Po aresztowaniu postać może wynająć prawnika, który fabularnie będzie starać się o zaniżenie kary lub uniewinnienie.
  8. Aresztować mogą wszyscy przedstawiciele prawa pracujący w biurze szeryfa lub policji stanowej oraz w agencji DEA. Muszą jednak oni albo przyłapać osobę na gorącym uczynku lub mieć dowody na popełnienie przestępstwa.





II. KARTOTEKI


  1. Po aresztowaniu postaci, dostaje ona swoją kartotekę.
  2. Temat z kartoteką zatytułowany imieniem i nazwiskiem aresztowanego, zakładany jest przez Mistrza Gry w subforum KARTOTEKI.
  3. W tym temacie będą wpisywane wszystkie przewinienia, na których została przyłapana dana postać – a także kary, jakie odbywa/odbyła w przeszłości.
  4. Tematy te są edytowane tylko przez Mistrza Gry i członków Administracji!
  5. Jeśli gracz chce wpisać w kartotekę przestępstwo innego gracza - pisze odpowiednie PW do Mistrza Gry






III. AKTA SPRAW


  1. Akta spraw to subforum należące do wszystkich przedstawicieli prawa z biura szeryfa i agencji DEA oraz prywatni detektywi.
  2. Zakłada się w nich tematy związane z konkretną sprawą – tytuł tematu powinien jasno określać jakie to śledztwo i przez kogo jest prowadzone.
  3. Temat z aktami sprawy może założyć każdy śledczy czy detektyw, który wpadnie na trop jakiegoś przestępstwa. Sprawy i akta można łączyć. Śledztwa można też prowadzić w większych grupach, przez co w temacie z aktami może pisać więcej osób.
  4. W temacie powinny znajdować się następujące informacje:

    - Kto prowadzi śledztwo oraz imiona i nazwiska wszystkich osób biorących w nim udział
    - Kiedy rozpoczęto śledztwo i dlaczego
    - Zebrane dowody
    - Zeznania świadków
    - Dane podejrzanych i zebrane o nich informacje
    - Wszelakie notatki, podejrzenia i tropy

  5. Temat powinien być aktualizowany przez osoby odpowiedzialne za dane śledztwo. Można pisać posta pod postem, nie jest wymagana edycja pierwszej wiadomości. UWAGA! Przy każdej aktualizacji należy podać datę FABULARNĄ, która określi w jakim czasie w fabule śledczy wpadł na dany trop.
  6. Po zakończeniu śledztwa akta zostaną zamknięte z odpowiednią notatką dotyczącą rozwiązania sprawy napisaną przez prowadzącego.
  7. Wszelakie fabularne wykradanie treści czy wycieki będą karane fabularnie i traktowane jako przestępstwo!   

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach