Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

003. Majątek i ekwipunek postaci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1003. Majątek i ekwipunek postaci Empty 003. Majątek i ekwipunek postaci Nie 11 Maj 2014, 22:48

Mistrz Gry

Mistrz Gry
MAJĄTEK POSTACI I EKWIPUNEK PODRĘCZNY


I. MAJĄTEK POSTACI


  1. Majątek postaci to wszystkie nieruchomości i ruchomości, które postać wnosi do gry w swojej karcie postaci i jakie nabędzie podczas fabuły.
  2. Ograniczenia co do majątku pojawiają się tylko przy tworzeniu Karty Postaci – wtedy określone jest maksimum, jakie postać dostaje na samym początku gry. Później może ona zapracować na rozbudowywanie swojego majątku i kupować coraz to nowsze fanty i nabywać kolejne skarby.


Samochody i motocykle


  1. Na samym początku gry, postać może posiadać jeden używany pojazd – samochód bądź motocykl czy quad.
  2. Kolejne wehikuły postać musi już ZAKUPIĆ w temacie KUPNO I SPRZEDAŻ DÓBR WSZELAKICH a wydatek odnotować w temacie z Rachunkami Bankowymi.
  3. W fabule nie ma ograniczeń ile pojazdów może posiadać postać. Dodatkowo może nimi handlować i sprzedawać innym graczom
  4. Spis dostępnych samochodów w grze można znaleźć w temacie: SPIS POJAZDÓW
  5. POLICJANCI na samym początku dostają RADIOWÓZ lub MOTOCYKL POLICYJNY – nie wybierają sobie ani marki ani modelu samochodu.


Mieszkania i nieruchomości


  1. Na samym początku gry postać dostaje z przydziału jeden dom o niskim standardzie lub przyczepę, w której może zamieszkać.
  2. Gracz po zaakceptowaniu karty postaci wybiera, czy chce mieszkać w domu czy przyczepie i kopiuje opis z tematu z OPISAMI NIERUCHOMOŚCI.
  3. Temat ze swoim miejscem zamieszkania można stworzyć w specjalnym subforum MIESZKANIA.
  4. Nie ma ograniczeń co do posiadanej ilości domów. Pierwszy dom/przyczepę dostaje się za darmo, kolejne jednak należy dokupić.
  5. Można kupować tylko i wyłącznie gotowe mieszkania i nieruchomości, które są rozmieszczone po mieście. Temat z budynkiem na sprzedaż powinien być odpowiednio opisany i mieć zaznaczoną wyraźnie cenę. Spis lokali i mieszkań do kupienia, wraz z zasadami podań, znajduje się w TYM TEMACIE.
  6. Mieszkania/domy/przyczepy można sprzedawać innym graczom lub NPC.
  7. Jest możliwość remontowania mieszkania, ale tylko po to, by podnieść standard mieszkania lub naprawić szkody po wypadku. Domów nie można rozbudowywać! Jeśli chcesz mieć większy dom – musisz kupić nowy.
  8. Można edytować opis domu, ale tylko wtedy, gdy ingeruje on tylko w sprawy wystroju, a nie rozkładu czy wielkości mieszkania!
  9. Oprócz mieszkań można nabywać lokale użytkowe, w których można prowadzić swoje interesy i pracować.
  10. Mieszkać można tylko i wyłącznie na terenie Old Whiskey i tylko w tym mieście można nabywać kolejne nieruchomości!


Zwierzęta


  1. Nie ma ograniczeń co do posiadania zwierząt domowych – można mieć psy, koty, rybki czy króliczki w takiej ilości jakiej się chce. Zabronione jest jednak handlowanie nimi i zarabianie na nich!
  2. Jeśli chcesz prowadzić hodowlę, gospodarstwo czy ranczo, musisz ZAKUPIĆ w odpowiednim temacie (KUPNO I SPRZEDAŻ DÓBR WSZELAKICH). Pamiętaj też, że musisz wtedy posiadać odpowiednie lokale gospodarcze (stodoła, wybieg, obora), które możesz wybudować składając podanie w tym samym miejscu. Możesz tez kupić istniejące też gospodarstwo.
  3. Zwierzęta mogą umierać, chorować i są tak samo zależne od Mistrza Gry jak sami gracze.


Pieniądze


  1. Na sam początek gry gracz dostaje 1000 dolarów, którym może rozporządzać jak chce.
  2. Wszelakie wydatki i przychody (które ie są wypłatami w pracy) odnotowuje się w Rachunkach Bankowych, tak, by Mistrz Gry mógł edytować w profilu gracza posiadaną sumę pieniędzy.
  3. Pieniądze są elementem Majątku oraz Ekwipunku podręcznego. To znaczy, ze gracz może nimi rozporządzać podczas fabuły jak chce.
  4. Małżeństwo posiada wspólnotę majątkową i może dzielić się wszelakimi wydatkami.


Broń


  1. Wszystkie postaci, które ukończyły 21 rok życia, mogą ją nabyć bez żadnych problemów. Nie jest potrzebne pozwolenie na zakup, licencja na posiadanie ani rejestracja broni. Przy zakupie nie ma potrzeby okazywania dokumentów dotyczących przeszłości kryminalnej, nie trzeba także przechodzić żadnego kursu związanego z obsługą broni. Sprzedawca musi jednak prowadzić kartotekę z danymi wszystkich nabywców.
    Ważne jest także, że podczas kontroli policyjnej osoby posiadające przy sobie broń nie muszą się do tego przyznawać, chyba, że zostaną o to zapytane. W takim wypadku broń może zostać skonfiskowana na czas kontroli.
  2. Każdą broń należy KUPIĆ. Nie można je posiadać od początku gry - jeśli kto chce kupić broń palną i/lub noże musi zakupić fabularnie te przedmioty (legalnie lub nie). Żeby broń jednak działała, należy dokupić amunicję i w majątku oraz EKWIPUNKU PODRĘCZNYM wypisać rodzaj i ilość kupionej amunicji!
  3. Wyjątkiem są POLICJANCI, który w wyposażeniu podstawowym od Mistrza Gry dostają rewolwer lub glocka, kamizelkę kuloodporną oraz dwa magazynki amunicji do wybranej broni. Jednak jeśli chcą kupić kolejne rodzaje broni – muszą to zrobić sami i za własne pieniądze. Mistrz Gry jednak może im „wypożyczyć” sprzęt na potrzeby jakiejś konkretnej misji.
  4. Tak jak w przypadku innych przedmiotów - można posiadać swoisty arsenał. Ograniczenia występują w przypadku posiadania broni w ekwipunku podręcznym.


Inne przedmioty

Do majątku postaci można zaliczyć również wszelaki inne przedmioty, takie jak broń, kosztowności, pamiątki, ubrania, sprzęt sportowy itp.
Nie ma ograniczonej ilości przedmiotów jakie gracz może posiadać (są tylko ograniczenia dotyczące początków gry dotyczące samochodów/mieszkania i broni).





II. EKWIPUNEK PODRĘCZNY


  1. To wszystkie przedmioty jakie postać posiada przy sobie podczas prowadzenia wątku czy udziału w sesji.
  2. Ekwipunek podręczny jest ograniczony i każdy gracz może go zmieniać tylko i wyłącznie PRZED sesjami i misjami.
  3. Przedmioty z ekwipunku muszą należeć do majątku postaci lub być podarowane przez Mistrza Gry na czas danej sesji.
  4. W ekwipunku podręcznym może maksymalnie znajdować się:
    - jeden rodzaj broni długiej
    - jeden rodzaj broni krótkiej
    - amunicja (dokładna ilość i rodzaj!)
    - dwa rodzaje borni białej (noże, scyzoryki itp.)
    - jedna pałka/kij
    - jedna latarka/noktowizor
    - jedna kamizelka kuloodporna
    - dwie mapy
    - jedna książka podręczna
    - zestaw kluczy i wytrychów
  5. Ekwipunku nie można zmieniać podczas trwania konkretnej sesji! Chyba, ze Mistrz Gry postanowi inaczej i usprawiedliwi to fabularnie. Nie dotyczy to jedynie AMUNICJI, której ilość może się zmieniać w trakcie akcji - może wzrosnąć lub zmaleć. Mistrz Gry ma prawo edytować ekwipunek podręczny postaci, jeśli dany bohater zużyje swoja amunicje, lub zdobędzie nowy zapas podczas misji!





Majątek i ekwipunek wypisujemy w stworzonym przez siebie temacie w subforum MAJĄTKI POSTACI.

Dodatkowo ekwipunek podręczny wpisujemy w profilu postaci.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach