Konkurs strzelecki dla gości pikniku!
Są dwie kategorie - broń długa i krótka. W każdej z nich można oddać 10 strzałów. Każda tarcza jest punktowana osobno (punkty w tabeli). Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów - WYGRYWA KONKURS. Konkurs trwa do zakończenia jarmarku.
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Dostępne bronie krótkie:
- Glock 19
- Smith&Wesson 637
Dostępna broń długa:
- Winchester 1200
Zasady:
Najpierw trzeba wybrać rodzaj broni z jakiej się strzela (wybieramy kategorię) – krótka lub długa.
Następnie wybieramy poziom tarczy do której celujemy. DO KAŻDEJ TURY MOŻEMY DOBRAĆ INNY POZIOM TRUDNOŚCI.
Żeby strzelać w tarczy, należy rzucić TRZEMA KOSTKAMI.
Pierwsza kostka dotyczy MNOŻNIKA, a jej wynik należy wpisać w poniższy wzór:
(Cecha + Ewentualna Umiejętność) + k6 * 10
Poniżej tabelka z progami do poszczególnych tarcz. Każda z nich jest ustawiona w tej samej odległości (10 m), różnią się wielkością i szerokością kręgów w które można trafić.
Tarcza największa (sylwetka człowieka)
[size]
Tarcza średnia (zarys popiersia człowieka)
[/size]
[size]
Tarcza najmniejsza (okrąg)
[/size]
DWIE POZOSTAŁE KOSTKI to kostki na strzały KRYTYCZNE, które podlegają ŚLEPEMU LOSOWI. Można uzyskać wynik od 2 do 12, a poniżej przedstawimy tabelkę z rozpisanymi strzałami krytycznymi i co one oznaczają:
Każdy gracz ma w obowiązku w swoim poście napisać:
1. Jaką wybiera kategorię i tarczę
2. Wynik mnożnika
3. Wynik ślepego losu
4. ILOŚĆ PUNKTÓW, KTÓRE ZDOBYŁ
Można brać udział w obu kategoriach - dwa różne konkursy i będą to dwie osobne nagrody.
Działania na strzelnicy można wpisywać w DZIENNICZKU UMIEJĘTNOŚCI jako rozwinięcie statystyki CELNOŚĆ oraz UMIEJĘTNOŚCI Z BRONIĄ PALNĄ.
NAGRODY:
1. miejsce: +5 do celności, +3 do umiejętności, +500$
2. miejsce: +4 do celności, +2 do umiejętności, +300$
3. miejsce: +2 do celności, +2 do umiejętności, +200$
Są dwie kategorie - broń długa i krótka. W każdej z nich można oddać 10 strzałów. Każda tarcza jest punktowana osobno (punkty w tabeli). Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów - WYGRYWA KONKURS. Konkurs trwa do zakończenia jarmarku.
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Dostępne bronie krótkie:
- Glock 19
- Smith&Wesson 637
Dostępna broń długa:
- Winchester 1200
Zasady:
Najpierw trzeba wybrać rodzaj broni z jakiej się strzela (wybieramy kategorię) – krótka lub długa.
Następnie wybieramy poziom tarczy do której celujemy. DO KAŻDEJ TURY MOŻEMY DOBRAĆ INNY POZIOM TRUDNOŚCI.
Żeby strzelać w tarczy, należy rzucić TRZEMA KOSTKAMI.
Pierwsza kostka dotyczy MNOŻNIKA, a jej wynik należy wpisać w poniższy wzór:
(Cecha + Ewentualna Umiejętność) + k6 * 10
Poniżej tabelka z progami do poszczególnych tarcz. Każda z nich jest ustawiona w tej samej odległości (10 m), różnią się wielkością i szerokością kręgów w które można trafić.
Tarcza największa (sylwetka człowieka)
Poziom tarczy | Próg/ punkty nagrody |
1 – zewnętrzny krąg | 40 / 10 |
2 – środkowy krąg | 60 / 20 |
3 – środek (bullseye) | 90 / 30 |
Tarcza średnia (zarys popiersia człowieka)
[/size]
Poziom tarczy | Próg |
1 – zewnętrzny krąg | 150 / 40 |
2 – środkowy krąg | 200 / 50 |
3 – środek (bullseye) | 250 / 60 |
Tarcza najmniejsza (okrąg)
[/size]
Poziom tarczy | Próg |
1 – zewnętrzny krąg | 300 / 70 |
2 – środkowy krąg | 350 / 80 |
3 – środek (bullseye) | 450 /90 |
DWIE POZOSTAŁE KOSTKI to kostki na strzały KRYTYCZNE, które podlegają ŚLEPEMU LOSOWI. Można uzyskać wynik od 2 do 12, a poniżej przedstawimy tabelkę z rozpisanymi strzałami krytycznymi i co one oznaczają:
Wynik rzutu (dwie kostki k6) | Opis |
2 | Niezależnie od wyniku mnożnika –spanikowałeś/rozproszyłeś się i zamiast do tarczy – wycelowałeś nad nią |
3 | Brak wpływu |
4 | Brak wpływu |
5 | Brak wpływu |
6 | Brak wpływu |
7 | Brak wpływu |
8 | Brak wpływu |
9 | Brak wpływu |
10 | Brak wpływu |
11 | Brak wpływu |
12 | Niezależnie od wyniku mnożnika – trafiasz w sam środek wybranej tarczy |
Każdy gracz ma w obowiązku w swoim poście napisać:
1. Jaką wybiera kategorię i tarczę
2. Wynik mnożnika
3. Wynik ślepego losu
4. ILOŚĆ PUNKTÓW, KTÓRE ZDOBYŁ
Można brać udział w obu kategoriach - dwa różne konkursy i będą to dwie osobne nagrody.
Działania na strzelnicy można wpisywać w DZIENNICZKU UMIEJĘTNOŚCI jako rozwinięcie statystyki CELNOŚĆ oraz UMIEJĘTNOŚCI Z BRONIĄ PALNĄ.
NAGRODY:
1. miejsce: +5 do celności, +3 do umiejętności, +500$
2. miejsce: +4 do celności, +2 do umiejętności, +300$
3. miejsce: +2 do celności, +2 do umiejętności, +200$