Konkurs na rzut podkową dla wszystkich uczestników pikniku!
Każdy uczestnik może wykonać 10 rzutów. Każdy udany jest punktowany (w zależności od poziomu trudności).
Ten kto zdobędzie najwięcej punktów - wygrywa.
Zasady:
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Najpierw wybieramy poziom do której celujemy. DO KAŻDEJ TURY MOŻEMY DOBRAĆ INNY POZIOM TRUDNOŚCI.
Żeby rzucać podkową do celu, należy rzucić TRZEMA KOSTKAMI.
Pierwsza kostka dotyczy MNOŻNIKA, a jej wynik należy wpisać w poniższy wzór:
Celność + k6 * 10
Poniżej tabelka z progami do poszczególnych gwoździ na które trzeba zarzucić podkowę. Każdy poziom to inna odległość i wielkość gwoździa - im wyższy poziom ty gwóźdź mniejszy i bardziej oddalony.
DWIE POZOSTAŁE KOSTKI to kostki na strzały KRYTYCZNE, które podlegają ŚLEPEMU LOSOWI. Można uzyskać wynik od 2 do 12, a poniżej przedstawimy tabelkę z rozpisanymi strzałami krytycznymi i co one oznaczają:
Każdy gracz ma w obowiązku w swoim poście napisać:
1. Który poziom wybiera
2. Wynik mnożnika
3. Wynik ślepego losu
4. ILOŚĆ PUNKTÓW KTÓRE ZDOBYŁ
Działania w konkursie można wpisywać w DZIENNICZKU UMIEJĘTNOŚCI jako rozwinięcie statystyki CELNOŚĆ.
NAGRODY:
1. miejsce: +4 do celności, +600$
2. miejsce: +3 do celności, +400$
3. miejsce: +2 do celności, +200$
Każdy uczestnik może wykonać 10 rzutów. Każdy udany jest punktowany (w zależności od poziomu trudności).
Ten kto zdobędzie najwięcej punktów - wygrywa.
Zasady:
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Najpierw wybieramy poziom do której celujemy. DO KAŻDEJ TURY MOŻEMY DOBRAĆ INNY POZIOM TRUDNOŚCI.
Żeby rzucać podkową do celu, należy rzucić TRZEMA KOSTKAMI.
Pierwsza kostka dotyczy MNOŻNIKA, a jej wynik należy wpisać w poniższy wzór:
Celność + k6 * 10
Poniżej tabelka z progami do poszczególnych gwoździ na które trzeba zarzucić podkowę. Każdy poziom to inna odległość i wielkość gwoździa - im wyższy poziom ty gwóźdź mniejszy i bardziej oddalony.
Poziom | Próg/ punkty nagrody |
1 | 40 / 10 |
2 | 60 / 20 |
3 | 90 / 30 |
4 | 100 / 40 |
5 | 120 / 50 |
6 | 150 / 60 |
Wynik rzutu (dwie kostki k6) | Opis |
2 | Niezależnie od wyniku mnożnika - pudłujech |
3 | Brak wpływu |
4 | Brak wpływu |
5 | Brak wpływu |
6 | Brak wpływu |
7 | Brak wpływu |
8 | Brak wpływu |
9 | Brak wpływu |
10 | Brak wpływu |
11 | Brak wpływu |
12 | Niezależnie od wyniku mnożnika – trafiasz |
1. Który poziom wybiera
2. Wynik mnożnika
3. Wynik ślepego losu
4. ILOŚĆ PUNKTÓW KTÓRE ZDOBYŁ
Działania w konkursie można wpisywać w DZIENNICZKU UMIEJĘTNOŚCI jako rozwinięcie statystyki CELNOŚĆ.
NAGRODY:
1. miejsce: +4 do celności, +600$
2. miejsce: +3 do celności, +400$
3. miejsce: +2 do celności, +200$