Konkurs strzelecki dla policjantów i pracowników biura!
Są dwie kategorie - broń długa i krótka. W każdej z nich można oddać 10 strzałów. Każda tarcza jest punktowana osobno (punkty w tabeli). Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów - WYGRYWA KONKURS. Konkurs trwa do zakończenia jarmarku.
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Dostępne bronie krótkie:
- Glock 19
- Smith&Wesson 637
Dostępna broń długa:
- Winchester 1200
Zasady:
Najpierw trzeba wybrać rodzaj broni z jakiej się strzela (wybieramy kategorię) – krótka lub długa.
Następnie wybieramy poziom tarczy do której celujemy. DO KAŻDEJ TURY MOŻEMY DOBRAĆ INNY POZIOM TRUDNOŚCI.
Żeby strzelać w tarczy, należy rzucić TRZEMA KOSTKAMI.
Pierwsza kostka dotyczy MNOŻNIKA, a jej wynik należy wpisać w poniższy wzór:
(Cecha + Ewentualna Umiejętność) + k6 * 10
Poniżej tabelka z progami do poszczególnych tarcz. Każda z nich jest ustawiona w tej samej odległości (10 m), różnią się wielkością i szerokością kręgów w które można trafić.
Tarcza największa (sylwetka człowieka)
Tarcza średnia (zarys popiersia człowieka)
Tarcza najmniejsza (okrąg)
DWIE POZOSTAŁE KOSTKI to kostki na strzały KRYTYCZNE, które podlegają ŚLEPEMU LOSOWI. Można uzyskać wynik od 2 do 12, a poniżej przedstawimy tabelkę z rozpisanymi strzałami krytycznymi i co one oznaczają:
Każdy gracz ma w obowiązku w swoim poście napisać:
1. Jaką wybiera kategorię i tarczę
2. Wynik mnożnika
3. Wynik ślepego losu
4. ILOŚĆ PUNKTÓW KTÓRE ZDOBYŁ
Można brać udział w obu kategoriach - dwa różne konkursy i będą to dwie osobne nagrody.
Działania na strzelnicy można wpisywać w DZIENNICZKU UMIEJĘTNOŚCI jako rozwinięcie statystyki CELNOŚĆ oraz UMIEJĘTNOŚCI Z BRONIĄ PALNĄ.
NAGRODY:
1. miejsce: +5 do celności, +3 do umiejętności, +500$
2. miejsce: +4 do celności, +2 do umiejętności, +300$
3. miejsce: +2 do celności, +2 do umiejętności, +200$
Są dwie kategorie - broń długa i krótka. W każdej z nich można oddać 10 strzałów. Każda tarcza jest punktowana osobno (punkty w tabeli). Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów - WYGRYWA KONKURS. Konkurs trwa do zakończenia jarmarku.
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Dostępne bronie krótkie:
- Glock 19
- Smith&Wesson 637
Dostępna broń długa:
- Winchester 1200
Zasady:
Najpierw trzeba wybrać rodzaj broni z jakiej się strzela (wybieramy kategorię) – krótka lub długa.
Następnie wybieramy poziom tarczy do której celujemy. DO KAŻDEJ TURY MOŻEMY DOBRAĆ INNY POZIOM TRUDNOŚCI.
Żeby strzelać w tarczy, należy rzucić TRZEMA KOSTKAMI.
Pierwsza kostka dotyczy MNOŻNIKA, a jej wynik należy wpisać w poniższy wzór:
(Cecha + Ewentualna Umiejętność) + k6 * 10
Poniżej tabelka z progami do poszczególnych tarcz. Każda z nich jest ustawiona w tej samej odległości (10 m), różnią się wielkością i szerokością kręgów w które można trafić.
Tarcza największa (sylwetka człowieka)
Poziom tarczy | Próg/ punkty nagrody |
1 – zewnętrzny krąg | 40 / 10 |
2 – środkowy krąg | 60 / 20 |
3 – środek (bullseye) | 90 / 30 |
Poziom tarczy | Próg |
1 – zewnętrzny krąg | 150 / 40 |
2 – środkowy krąg | 200 / 50 |
3 – środek (bullseye) | 250 / 60 |
Poziom tarczy | Próg |
1 – zewnętrzny krąg | 300 / 70 |
2 – środkowy krąg | 350 / 80 |
3 – środek (bullseye) | 450 /90 |
Wynik rzutu (dwie kostki k6) | Opis |
2 | Niezależnie od wyniku mnożnika –spanikowałeś/rozproszyłeś się i zamiast do tarczy – wycelowałeś nad nią |
3 | Brak wpływu |
4 | Brak wpływu |
5 | Brak wpływu |
6 | Brak wpływu |
7 | Brak wpływu |
8 | Brak wpływu |
9 | Brak wpływu |
10 | Brak wpływu |
11 | Brak wpływu |
12 | Niezależnie od wyniku mnożnika – trafiasz w sam środek wybranej tarczy |
1. Jaką wybiera kategorię i tarczę
2. Wynik mnożnika
3. Wynik ślepego losu
4. ILOŚĆ PUNKTÓW KTÓRE ZDOBYŁ
Można brać udział w obu kategoriach - dwa różne konkursy i będą to dwie osobne nagrody.
Działania na strzelnicy można wpisywać w DZIENNICZKU UMIEJĘTNOŚCI jako rozwinięcie statystyki CELNOŚĆ oraz UMIEJĘTNOŚCI Z BRONIĄ PALNĄ.
NAGRODY:
1. miejsce: +5 do celności, +3 do umiejętności, +500$
2. miejsce: +4 do celności, +2 do umiejętności, +300$
3. miejsce: +2 do celności, +2 do umiejętności, +200$