„Dragoon Bawl” to niewielka, ale popularna kręgielnia. Pełno tu kolorowych krzeseł i stolików, głośnej muzyki z popularnej stacji radiowej oraz młodzieży.
Oprócz torów i wypożyczalni obuwia, znajduje się tu niewielki bar sprzedający napoje i przekąski. W holu wprowadzającym na główną salę znajdują się automaty z grami, które okupowane są przez dzieciaki z pobliskiej szkoły podstawowej.
Lokal znajduje się na granicy centrum i Old Circle, przy jednej z głównych ulic przecinających wschodnią dzielnicę.
Gra w kręgle składa się z 15 rzutów podstawowych i 15 rzutów uzupełniających (razem 30 rzutów) – oczywiście, jeśli gracze chcą skrócić swoją rozgrywkę, mogą ją ograniczyć do kolejno 5 (+5 uzupełniających) lub 10 (+10 uzupełniających) rzutów.
Gra toczy się schematem: 1 rzut podstawowy + 1 rzut uzupełniający = wynik pierwszego rzutu. Końcowy wynik to liczba strąconych kręgli we wszystkich rzutach (podstawowych i uzupełniających).
W czasie gry korzysta się z następującego wzoru na mnożnik: (Siła+celność) + k6*5
RZUTY PODSTAWOWE
W zależności jaki mnożnik wyrzucimy i jaki próg przekroczymy – tyle przewracamy kręgli w rzucie podstawowym:
RZUT UZUPEŁNIAJĄCY
Po każdym rzucie podstawowym, gracz może wykonać jeden rzut uzupełniający, dzięki któremu może strącić pozostałe kręgle. To znaczy, jeśli w rzucie podstawowym gracz strącił 5 kręgli, w rzucie uzupełniającym usiłuje strącić pozostałe 4 kręgle. Używa tego samego mnożnika a poniżej wypisane są progi do rzutów uzupełniających:
Oczywiście, jeśli do strącenia masz 4 kręgle, a wyrzucisz mnożnik na strącenie pięciu kręgli – to oznacza, ze zbijasz wszystkie 4 kręgle. Jeśli jednak wyrzucisz mnożnik wystarczający tylko do zbicia dwóch kręgli – to zbijasz tylko te dwa.
Ilość zbitych kręgli się sumuje, wynikiem ostatecznym jest ilość zbitych kręgli podczas całego meczu (zarówno w rzutach podstawowych jak i uzupełniających).
ŚLEPY LOS
Oprócz rzucania na mnożnik, przy każdej rundzie (rzut podstawowy+rzut uzupełniający), gracz rzuca DWIEMA kostkami na ŚLEPY LOS (rzuty krytyczne):
Oprócz torów i wypożyczalni obuwia, znajduje się tu niewielki bar sprzedający napoje i przekąski. W holu wprowadzającym na główną salę znajdują się automaty z grami, które okupowane są przez dzieciaki z pobliskiej szkoły podstawowej.
Lokal znajduje się na granicy centrum i Old Circle, przy jednej z głównych ulic przecinających wschodnią dzielnicę.
Gra w kręgle składa się z 15 rzutów podstawowych i 15 rzutów uzupełniających (razem 30 rzutów) – oczywiście, jeśli gracze chcą skrócić swoją rozgrywkę, mogą ją ograniczyć do kolejno 5 (+5 uzupełniających) lub 10 (+10 uzupełniających) rzutów.
Gra toczy się schematem: 1 rzut podstawowy + 1 rzut uzupełniający = wynik pierwszego rzutu. Końcowy wynik to liczba strąconych kręgli we wszystkich rzutach (podstawowych i uzupełniających).
W czasie gry korzysta się z następującego wzoru na mnożnik: (Siła+celność) + k6*5
RZUTY PODSTAWOWE
W zależności jaki mnożnik wyrzucimy i jaki próg przekroczymy – tyle przewracamy kręgli w rzucie podstawowym:
Przekroczony próg | Ilość strąconych kręgli |
<30 | 0 |
30 | 1 |
35 | 2 |
45 | 3 |
50 | 4 |
60 | 5 |
70 | 6 |
90 | 7 |
110 | 8 |
120 | 9 |
RZUT UZUPEŁNIAJĄCY
Po każdym rzucie podstawowym, gracz może wykonać jeden rzut uzupełniający, dzięki któremu może strącić pozostałe kręgle. To znaczy, jeśli w rzucie podstawowym gracz strącił 5 kręgli, w rzucie uzupełniającym usiłuje strącić pozostałe 4 kręgle. Używa tego samego mnożnika a poniżej wypisane są progi do rzutów uzupełniających:
Przekroczony próg | Ilość strąconych kręgli |
<40 | 0 |
110 | 1 |
95 | 2 |
80 | 3 |
75 | 4 |
70 | 5 |
65 | 6 |
60 | 7 |
110 | 8 |
120 | 9 |
Oczywiście, jeśli do strącenia masz 4 kręgle, a wyrzucisz mnożnik na strącenie pięciu kręgli – to oznacza, ze zbijasz wszystkie 4 kręgle. Jeśli jednak wyrzucisz mnożnik wystarczający tylko do zbicia dwóch kręgli – to zbijasz tylko te dwa.
Ilość zbitych kręgli się sumuje, wynikiem ostatecznym jest ilość zbitych kręgli podczas całego meczu (zarówno w rzutach podstawowych jak i uzupełniających).
ŚLEPY LOS
Oprócz rzucania na mnożnik, przy każdej rundzie (rzut podstawowy+rzut uzupełniający), gracz rzuca DWIEMA kostkami na ŚLEPY LOS (rzuty krytyczne):
Ślepy los | Opis |
2 | Niezależnie od wyniku mnożnika, udaje ci się strącić wszystkie kręgle |
1,2,3,4,5,6,7,8,9,11,12 | Brak wpływu |
10 | Niezależnie od wyniku mnożnika, nie strącasz ani jednego kręgla |
Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Pon 13 Lip 2015, 12:24, w całości zmieniany 1 raz