Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Czerwone skały - WYŚCIG MOTOCYKLOWY I

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 2 z 5]

Mistrz Gry

Mistrz Gry
First topic message reminder :

Zasady:

  1. Każdy z uczestników musi posiadać motocykl lub samochód, dzięki któremu weźmie udział w wyścigu. W wydarzeniu mogą brać udział członkowie gangu Świętych jak i osoby z nim nie związane. 

  2. Jednak ostateczną decyzję o tym, czy ktoś weźmie udział w sesji lub nie pozostaje w gestii Mistrza Gry i/lub gangu Świętych. Lecz zawsze to prowadzący sesję ma ostateczne zdanie. Dlatego też, logicznym jest to, ze policja nie weźmie udziału w tej zabawie - gdyż są to wyścigi NIELEGALNE. 

  3. Każdy uczestnik na samym początku musi opisać w swoim poście markę swojego samochodu/motocyklu, następnie rzuca trzema kostkami na ślepy los (każda określa jedną cechę pojazdu), które pozwolą określić nam siłę silnika, hamulce oraz zwrotność maszyny. 

  4. Poniżej tabela przestawiające wyniki Ślepego losu
    Rzut kostkąMoc silnikaHamulceZwrotność
    1101510
    215812
    351020
    42255
    5201322
    68208


  5. Podsumowują, pierwszy post każdej postaci, która chce wziąć udział w sesji powinna zawierać nazwę samochodu/motocykla oraz wylosowaną moc silnika, hamulców oraz zwrotność pojazdu.

  6. Wylosowane cechy pomogą wam (lub przeszkodzą) w czasie wyścigu a ich wartość będzie można dodawać do końcowych wyników mnożników.

  7. Mnożnik jednak będzie głównie opierał się na takich cechach postaci jak: refleks, inteligencja, spostrzegawczość i dodatkowa umiejętność.

  8. Taki mnożnik może wyglądać następująco: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)

  9. To Jednak Mistrz Gry określa jakie cechy mogą być użyte w danym etapie wyścigu i jakie cechy samochodu.

  10. Każdy wyścig składa się z 3 etapów i mogą one być też urozmaicane przez Ślepy Los.  

  11. Wasze pojazdy mogą się psuć - to oczywiście określa Mistrz Gry i/lub kostki na ślepy Los.

  12. Będą dwa wyścigi – samochodowy i motocyklowy.

  13. Przed rozpoczęciem każdego z wyścigów pojawi się post opisujący dany etap oraz liczba uczestników i szczegółowe zasady.

  14. Będą dwa wyścigi – samochodowy i motocyklowy.

  15. MOŻLIWA BILOKACJA NA CZAS WYŚCIGU, ale oczywiście z rozsądkiem. 





ETAP PIERWSZY WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I



  1. Trasa tego etapu to prosta, pustynna droga.
  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)
  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.
  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łacznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie.
  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem między kolejnymi etapami!
  6. Kostki na kolejny etap mogą być przydzielane indywidualnie, lub w jednym poście dla wszystkich.
  7. Co zrobić, jeśli chciałeś wziąć udział w tym wyścigu, a nie zdążyłeś? Zgłoś się do MG. Może ci rozpisać indywidualne kostki w tym temacie, o ile event nie został jeszcze zamknięty!
  8. Możliwa BILOKACJA, to znaczy, nie musisz wychodzić z głównego tematu wyścigu, by rozpocząć rzucanie kostkami. 



3...2...1... START!



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sro 11 Mar 2015, 13:00, w całości zmieniany 1 raz


William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, suma: 142

(6) 157, więc 142+5/ 147

Will pokombinował, spojrzał po tej dwójce, pokręcił. W odpowiednim momencie przyspieszył i wymanewrował tak, by wyszło na jego. Najwidoczniej mu to wyszło, bo wyprzedził obu motocyklistów na tej prostej drodze.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Will Parker - ETAP DRUGI WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I



  1. Trasa tego etapu to kręta, kamienna droga między wysokimi skałami

  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)

  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.

  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łącznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie

  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem między kolejnymi etapami!

William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, 147
Etap II, 157
łącznie: 304

Kamienna droga między wysokimi skałami nie wydawała się z pewnością przyjazna. I Parker wiedział, że trzeba było być tutaj ostrożniejszym, odrobinę zwolnić i móc w każdej chwili zareagować. Zredukował prędkość do takiej, by była dość szybka, ale też by nie było problemu z zapanowaniem nad motocyklem.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Nagle Willa wyprzedza jakiś nieznany mu mężczyzna. Tumany kurzu się unoszą, nagle przed Willem - ostry zakręt.
Mnożnik: [(Refleks+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce), próg 100. Jak przekroczysz, to udaje ci się skręcić. Jak nie, wpadasz w poślizg. Czekasz na dalsze instrukcje. 

William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, 147
Etap II, 157
łącznie: 304

2 (76)
No, tego Will na pewno się nie spodziewał. Gdy przymierzał się do skrętu na spokojnie, nagle wyjechał mu motocyklista, którego nie kojarzył. Nie chcąc się z nim zderzyć, odbił w drugą stronę. Przy tym zadbał o to, aby nogę wyciągnąć, by w razie czego móc nią "odrobinę" przejechać w razie czego i jakoś zapobiec dalszemu poślizgowi.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik: [(Inteligencja+Refleks+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 100. Jak przekroczysz, to udaje ci się opanować motocykl. Jeśli nie - wypadasz z trasy i tracisz 10 punktów w głównej puli. 

William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, 147
Etap II, 157
łącznie: 304

1 (101)
William jechał, jechał i jechał, spoglądając co rusz na tego mężczyznę. Co prawda, odrobinę się zagapił i w ostatniej chwili udało mu się opanować motocykl. O tyle było dobrze, że nie wylądował na glebie w tym momencie. Nieco butem zajechał, ale wykręcił i udało mu się jechać dalej.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Will Parker - ETAP TRZECI (ostatni) WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I


  1. Trasa tego etapu to kręta, wąska, piaszczysta droga między skałami i pustynną roślinnością


  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)


  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.


  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łącznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie.


  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem przed końcem wyścigu!

William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, 147
Etap II, 157
Etap III, 142
łącznie: 446

Wjazd na krętą i piaszczystą drogę nie był zbyt satysfakcjonujący. I nie chodziło tu o przemęczenie, bo adrenalina buzowała, więc i człowiek jakoś pełen energii był. Parker jechał, wykręcał w odpowiednim momencie. Tak, by móc nadrobić w każdej chwili, musiał przecież jakoś z tym działać! Zwłaszcza, że lada moment koniec wyścigu.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
William znowu wszedł w ostry zakręt.
By go pokonać: [(Inteligencja+Refleks++ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 110. Jak przekroczysz, jedziesz spokojnie dalej. Jeśli nie - tracisz 10 punktów za to, że trafiasz na koniec peletonu. 

William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, 147
Etap II, 157
Etap III, 142
łącznie: 446

5(121)
Ostry zakręt nie był zbyt sprzyjający. William jednak mógł skorzystać z tego, by wyjechać po zewnętrznym łuku zakrętu, przez co może i odrobinę stracił na prędkości, miejscu, to jednak udało mu się pokonać zakręt, którym dalej jechał spokojnie.
Księgowy pewnie to doskonale obliczył. Na pewno.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Will - Ślepy los:
2 - Motocykl Willa nagle zaczyna się "dławić", musisz zjechać z trasy. Nie kończysz wyścigu, od puli odejmujesz 20 punktów
3,4 - Motocykl się dławi. Udaje ci się go jednak doprowadzić do mety. Odejmujesz w puli 10 punktów
5 - kolejny zakręt, wchodzisz w niego bez problemu - dodajesz 5 punktów do puli.
1,6 - kolejny zakręt - czekasz na dalsze instrukcje. 

William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, 147
Etap II, 157
Etap III, 142
łącznie: 446

1,6 - kolejny zakręt - czekasz na dalsze instrukcje.

Willie jechał i jechał, a już mógł dojrzeć ostrzejszy zakręt, na którego widok zaklął cicho, choć nikt nie usłyszał poprzez warkoty silników. Tych kumulujących się w jeden, wielki - ale jakże dla nich przyjemny - hałas. No nic, postara się i ten zakręt pokonać, korzystając z umiejętności księgowego czyli oszacowania szans, o.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
William znowu wszedł w ostry zakręt.
By go pokonać: [(Inteligencja+Refleks++ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 120. Jak przekroczysz, jedziesz spokojnie dalej. Jeśli nie - tracisz 10 punktów za to, że trafiasz na koniec peletonu.

William Parker

William Parker
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
Etap I, 147
Etap II, 157
Etap III, 142
łącznie: 446, po rzucie: 436

(3) 111
Jechał, jechał i chciał przygotować się do zakrętu, aczkolwiek za późno to zrobił i musiał ostro przyhamować (prawie że zatrzymując się), żeby się nie wywalić, przez co całkiem znacząco go spowolniło i znalazł się na końcu. Nie czuł się jednak jakoś zdenerwowany czy zawiedziony tym.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
William kończy wyścig z wynikiem 436 punktów. 

Bobby Thompson

Bobby Thompson
motor crossowy Suzuki 250 (1999)
Moc silnika: 20
Hamulce: 8
Zwrotność: 8


Wynik mnożnika na start: 101

Bobby nie był pewien, czy branie udziału w wyścigach organizowanych przez "klub motocyklowy" to najlepszy pomysł. W dodatku ze swoim crossem czuł się raczej wyobcowany. Łysi, brodaci faceci w skórach patrzyli się na niego z politowaniem, że się zjawił na takim pierdzistaszku.
Ale co on na nim potrafił wyczyniać, to jego, ot co!
Zajechał na start, wyczekał na sygnał i ruszył wraz z innymi zawodnikami. W sumie trochę się bał, ale droga była prosta jak drut, a jego motocykl szybki i lekki, więc może będzie dobrze!

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby - ślepy los:
2,4 - jedziesz przed siebie bez przeszkód
3,6 - jakiś święty zajeżdża ci drogę. Tracisz 2 punkty z puli
1,5 - równasz się z jednym ze świętych - czeka cię pojedynek

Bobby Thompson

Bobby Thompson
2

Jak na razie szło mu dobrze. Nikt nie zajeżdżał drogi, motocykl nie sprawiał problemów. Bobby pochylił się mocniej do przodu, zacisnął palce w rękawiczkach na kierownicy i wcisnął mocniej gaz. Dobrze, że miał kask i wszystko. Spaść na ziemię to jedno, ale spaść na beton i pod koła innych motorów, to już trochę gorzej.
Ale był przecież optymistą, więc zakładał, że wszystko będzie super.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby - ślepy los:
2,3,6 - jakiś święty zajeżdża ci drogę. Tracisz 2 punkty z puli
1,4,5 - równasz się z jednym ze świętych - czeka cię pojedynek

Bobby Thompson

Bobby Thompson
3

101 - 2 = 99

Cholera! Bobby nie zdążył odbić i zamiast tego musiał przyhamować, gdy jakiś facet w skórze zajechał mu drogę. Skurczybyk jeden. Obejrzał się za siebie i zjechał bardziej na bok, próbując nadrobić straconą prędkość.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby Thompson - ETAP DRUGI WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I




  1. Trasa tego etapu to kręta, kamienna droga między wysokimi skałami



  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)



  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.



  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łącznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie



  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem między kolejnymi etapami!

Bobby Thompson

Bobby Thompson
motor crossowy Suzuki 250 (1999)
Moc silnika: 20
Hamulce: 8
Zwrotność: 8

II etap: 111

Och, kamienista droga? To dla niego chleb powszedni! Właściwie, to zaczęło mu iść nawet lepiej, niż wcześniej. A może dlatego, że innym szło jakby gorzej na tym odcinku? W każdym razie cisnął twardo do przodu.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby wszedł w ostry zakręt.
By go pokonać: [(Inteligencja+Refleks++ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 100. Jak przekroczysz, jedziesz spokojnie dalej. Jeśli nie - tracisz 10 punktów za to, że trafiasz na koniec peletonu. 

Bobby Thompson

Bobby Thompson
66 ;_;

200

Musiał zwolnić i to mocno, bo hamulce miał kiepskie. Wtedy wszyscy go chyba wyprzedzili, stracił swoją w miarę dobrą pozycję no i dupa. Wylądował na samym końcu.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 2 z 5]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach