Konkurs jedzenie pączków na czas!
Zasady:
Każdy uczestnik bierze udział w 3 turach (czyli 3 rzuty na mnożnik + 3 rzuty na ślepy los) - każda z nich jest punktowana, w zależności od osiągnięto progu.
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Uczestnicy rzucają kostką na mnożnik a potem na ślepy los!
(Kondycja+Refleks) + k6*5
Poniżej tabelka przedstawiająca punktację za przekroczone progi:
Wynik rzutu na ślepy los:
Po trzech rzutach, każdy uczestnik sumuje punkty. Ten uczestnik, który zdobędzie najwięcej punktów - zjada najwięcej pączków w jak najkrótszym czasie.
Konkurs trwa do końca jarmarku.
Nagrody:
1. miejsce: +3 do kondycji, +1 do refleksu, +100$
2. miejsce: +2 do kondycji, +1 do refleksu, +50$
3. miejsce: +1 do kondycji, +1 do refleksu, +20$
Zasady:
Każdy uczestnik bierze udział w 3 turach (czyli 3 rzuty na mnożnik + 3 rzuty na ślepy los) - każda z nich jest punktowana, w zależności od osiągnięto progu.
Gracz może wystawić w konkursie nawet kilka swoich postaci.
Uczestnicy rzucają kostką na mnożnik a potem na ślepy los!
(Kondycja+Refleks) + k6*5
Poniżej tabelka przedstawiająca punktację za przekroczone progi:
Próg | Punkty |
<20 | 5 |
20 | 10 |
35 | 15 |
40 | 20 |
50 | 30 |
75 | 40 |
80 | 50 |
100 | 60 |
140 | 70 |
1 | brak wpływu |
2 | niezależnie od wyniku rzutu - wymiotujesz i nie zaliczasz tej tury |
3 | brak w pływu |
4 | brak wpływu |
5 | brak wpływu |
6 | jest ci niedobrze i zwalniasz przez to - od wyniku mnożnika z tej tury odejmujesz 2 punkty |
Konkurs trwa do końca jarmarku.
Nagrody:
1. miejsce: +3 do kondycji, +1 do refleksu, +100$
2. miejsce: +2 do kondycji, +1 do refleksu, +50$
3. miejsce: +1 do kondycji, +1 do refleksu, +20$