Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Szkoła podstawowa i szkoła średnia

Idź do strony : Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 2 z 21]

1Szkoła podstawowa i szkoła średnia - Page 2 Empty Szkoła podstawowa i szkoła średnia Sro 21 Maj 2014, 10:01

Mistrz Gry

Mistrz Gry
First topic message reminder :

Obowiązkowa edukacja dzieci i młodzieży Old Whiskey odbywa się w dwóch podobnych i sąsiadujących ze sobą budynkach. Młodsze dzieci ze swymi kolorowym plecakami, codziennie maszerują do parterowego budynku, który wewnątrz został niedawno wyremontowany i wymalowany na ciepłe kolory. Rodzice najwidoczniej zadbali, by ich pociechy czerpały radość z nauki i chętniej chodziły do szkoły. Wejścia do podstawówki pilnuje stary, wąsaty dozorca, siedzący w niewielkiej kanciapie i witający u progu szerokiego korytarza. Przechodząc nim najpierw dojdziemy do pokoju nauczycieli, a następnie sal lekcyjnych, między którymi umieszczono toalety i gabinet pielęgniarki. Na końcu korytarza zatrzymamy się przed drzwiami, prowadzącymi na podwórze i małe boisko, gdzie dzieci spędzają czas między lekcjami, pod czujnym okiem dyżurnej.

Starsza młodzież naukę swą pobiera w piętrowym budynku, który wydaje się starszy niż sąsiedni. Do wnętrza szkoły średniej prowadzą schody, zawsze oblegane przez uczniów, niechętnie czekających na dzwonek. Tutaj korytarzy jest więcej, a beżowe ściany niemal zupełnie zasłonięte zostały przez wysokie szafki. Na parterze znajdziemy pokoje nauczycieli i sale przystosowane na lekcje z nauk ścisłych, na piętro zaś przejdziemy do sal humanistycznych i wyciszonej sali treningowej.

Przed budynkami wybudowano sporych rozmiarów plac oraz parking, który zazwyczaj zajmowany jest przez samochody uczniów szkoły średniej.


W szkole, po skończeniu zajęć dla uczniów, sale gimnastyczne i siłownia mogą być użytkowane przez resztę mieszkańców Old Whiskey. Ze sprzętów można korzystać w godzinach 17:00-22:00.
Siłownia jest darmowa, ale mile widziane datki na utrzymanie przybytku!


Każdy sprzęt/ćwiczenie ma specjalny mnożnik i oczywiście progi, które należy przekroczyć, by wykonać poprawnie dane zadanie.


HANTLE (pięć podnoszeń) – Siła+k6*5

Waga jednego hantla (czyli w ćwiczeniu podnosimy podwójną wartość)Próg, który należy przekroczyć, by wykonać 5 podnoszeń
0,5 kg10
0,75 kg15
1 kg20
1,5 kg22
2 kg25
3 kg30
4 kg33
5 kg40
10 kg55
15 kg65
20 kg75
30 kg90
50 kg100


SZTANGA (pięć podnoszeń) – Siła+k6*5

Waga (kg) = Gryf + (waga obciążnika*ich ilość)Próg
Gryf bez obciążników – 20 kg25
20 + 0,5 * 2 35
20 + 1 * 240
20 + 2 * 242
20 + 2,5 * 250
20 + 5 * 255
20 + 10 * 262
20 + 15 * 267
20 + 20 * 273
20 + 25 * 277
20 + 0,5 * 4 80
20 + 1 * 483
20 + 2 * 485
20 + 2,5 * 490
20 + 5 * 495
20 + 10 * 4100
20 + 15 * 4105
20 + 20 * 4112
20 + 0,5 * 6120
20 + 1 * 6125
20 + 2 * 6126
20 + 2,5 * 6129
20 + 5 * 6131
20 + 10 * 6133
20 + 15 * 6140
20 + 20 * 6150
20 + 25 * 6170




BIEŻNIA ELEKTRYCZNA (10 minutowy bieg) – (Siła +kondycja)+k6*5

TempoPróg
Chód40
Trucht70
Szybkie tempo80
Bieg pod górkę (trucht)95




ROWEREK (10 minutowy bieg) – (Siła +kondycja)+k6*5


TempoPróg
Wolne 40
Średnie70
Szybkie 80
Jazda pod górkę (trucht)100




POMPKI – (Siła+Kondycja)+k6*5

Ilość pompekPróg
530
1050
2070
3085
50110
70130
80150
95180
100210


ATLAS DO ĆWICZEŃ – (pięć podnoszeń – ramiona lub nogi) – Siła+k6*5

Waga (kg)Próg
510
1015
1520
2022
2525
3030
3533
4040
4555
5065
6067
6575
7085
7595
80110


STEPPER – (10 minut) – (Siła+kondycja)+k6*5

Ilość wykonanych kroków po przekroczeniu danego proguPróg
1030
3040
5050
6055
7060
8065
9080
10095
110120
150150
200200



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Czw 30 Paź 2014, 13:26, w całości zmieniany 1 raz


Christie Johns

Christie Johns
97
Ciekawość to pierwszy stopień do piekła, ale pamiętajmy też, że sprawiedliwość ma dosyć spore znaczenie! Poza tym - obowiązki zawodowe swoje robią, więc Christie - chcąc się dowiedzieć, co i jak - postanowiła wziąć się do pracy. Usiadła wygodniej, zaraz wykonując odpowiednią kombinację klawiszy, ażeby pierwsza bariera do słodkich informacji puściła. Na razie jej dobrze szło, aczkolwiek nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca, no nie?

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Etap 1: rzucasz kostką na INTELIGENCJĘ oraz na umiejętność, próg 90.

Christie Johns

Christie Johns
87

Dobrze, że nie zaczęła się cieszyć taką łatwością przebicia się przez pierwszą barierę. Coś musiała sknocić, a to skwitowała lekkim skrzywieniem się. Każdy by się zdenerwował, gdyby prawie przy samym końcu coś popsuł.
Christine zmrużyła oczy i oddaliła się nieco od monitora, chcąc znaleźć fragment, w którym mogła popełnić błąd; gdy znajdzie - weźmie się za naprawienie i kolejną próbę przebicia.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Jeszcze jedna próba, te same kostki.

Christie Johns

Christie Johns
97

Zlokalizowanie błędu chwilę trwało, jednak w końcu się udało i Christine mogła zabrać się za "zniszczenie" kolejnej bariery, ażeby zaspokoić swoją ciekawość, która - złośliwie - wzrastała coraz bardziej.
Ruda mogła wziąć się za następną przeszkodę.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Etap 3: rzucasz kostką na INTELIGENCJĘ oraz na umiejętność, próg 95.

Christie Johns

Christie Johns
77

Ciekawość swoje robiła. Na tyle mocno, że rudowłosa chyba musiała popełnić błąd w wypisywaniu wszystkich komend gdzieś w środku całej robocizny. Gdy po wciśnięciu odpowiedniego przycisku, nie pokazały się żadne informacje, Johns zmięła przekleństwo w ustach.
Sięgnęła dłonią do karku, który potarła, chcąc zobaczyć błąd, choć już czuła, że to będzie trwało dłużej. Jak długo?

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Druga szansa, te same kostki.

Christie Johns

Christie Johns
82
Tak jak przeczuwała - szukanie trochę jej zajmie. Gdy już myślała, aby coś dopisać to zaraz w to zwątpiła. Nie chciała wykonać zbędnych komend, które mogłyby ją wyrzucić na sam początek, zamykając cały program.
Christine odetchnęła głęboko, na dłuższy moment zamykając oczy i w końcu je otwierając. Może teraz coś jej to pomoże, skoro na moment nie widziała kombinacji i nie zlewały się one w całość?

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Ostatnia szansa - te same kostki!

Christie Johns

Christie Johns
82
Christine szukała i szukała tego błędu, lekko się irytując.
-NO KAMON - powiedziała nieco głośniej i nawet stuknęła palcami w kant biurka, krzywiąc się wielce niezadowolona. Coś zauważyła, ciekawość swoje robiła, a nawet nie może jej zaspokoić. Smutno.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
OSTATECZNA SZANSA ŚMIERCI, próg: 90.

Christie Johns

Christie Johns
97

Kobieta jak uderzyła w te biurko to trochę ją opuszki palców zabolały. Nieco zrezygnowana przyglądała się tym wszystkim linijkom, by zaraz dostrzec coś, co jej się nie spodobało. Postanowiła to poprawić, aby w następnym momencie sprawdzić czy w końcu jej ciekawość może zostać zaspokojona. Niech chociaż coś będzie zaspokojone, nie?
- JEST, heheheheh - chwilę chichrała, kiedy udało jej się przemknąć przez kolejną przeszkodę. Uspokoiła się, żeby wrócić do zabawy całkiem poważną.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Odkrywasz, sygnał z rutera, z którego został zainstalowany robak. Jego lokalizacja to dzielnica zachodnia, a konkretnej dom któregoś z sąsiadów Rona Brody'ego.
nagroda: +1 do rozgłosu, +1 do inteligencji

Christie Johns

Christie Johns
Na monitorze pokazały się współrzędne, które Christine mogła wykorzystać do zapoznania lokalizacji, z jakiej dochodził sygnał. Kobieta wprowadziła dane, ażeby móc zobaczyć zachodnią dzielnicę mieszkalną Starej Whiskey. Niestety, sygnał nie pokazywał aż tak perfekcyjnie, skąd on przybywa, ale zdążyła się zorientować, kto mógł w danych domach mieszkać.
Przez moment się zastanawiała. W sumie wypadałoby zablokować sygnał danego routera, ażeby później nie było dostępu i zapobiec dalszemu grzebaniu w nieswoich sprawach. Udałoby się?
Stwierdziła, że po prostu będzie musiała to przemyśleć. I kto wie, może z kimś porozmawiać, bo coś jej zaczęło migać w tej głowie.
Zrobiła swoje, wszystko wyłączyła i poszła.

/zt

Gość


Gość
<-- Chaco Taco

Najpierw zjadł przed barem swoje czekoladowe tacos, nie było takie złe jego zdaniem i nawet zjadliwe. Chociaż zaczęły go zastanawiać te brudne zasmarkane palce, ale nie dostrzegł by w ten sposób on dostawał tam posiłek. Potem ruszył motocyklem policyjnym pod szkołę i zostawił go na parkingu robiąc tym samym furorę wśród dzieci. No co tam ! Niech się cieszą, że widzą wielkiego pana policjanta niczym ich kochanego filmowego Schwarzeneggera. Te same mięśnie, ta sama siła. Prawdopodobnie.
Ruszył w stronę budynku szkoły, rozglądając się po drodze i uważnie wypatrując jakichś nieprawidłowości. Po wejściu do budynku szukał od razu kogoś kto pokazałby mu drogę do pomieszczenia dla woźnych i dałby mu możliwość przeszukania go.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Droga do kanciapy woźnego była niczym droga przez śródziemie. Z litości nie dam Ci na nią kostek, bo byś zapewne zginął.
Wystarczyło, że zaświeciłeś odznaką, by pozwolili Ci przeszukać pomieszczenie.

Kostki na INTELIGENCJĘ i SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, próg: 66. jeśli przekroczysz - znajdujesz coś, co mogłoby Cię zainteresować. Jeśli nie - nic nie znajdujesz.

Gość


Gość
30+20=50+5=55<66

Mikaelson pokazał odznakę i od razu zaprowadzono do do piwnicy, gdzie znajdowała się kanciapa woźnych. Śmierdziało tam fajkami i oczywiście dobrego wrażenia na nim nie robiło. Od razu zapytał się która szafka należy do George'a Mayer i poprosił o jej otworzenie. Przeglądał ją jednakże nie dostrzegł tam na razie niczego co by go zainteresowało. Nie dawał jednak za wygraną i szukał dalej, starając się przejrzeć każdy zakamarek szafki.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Druga szansa - te same kostki!

Gość


Gość
65>66

Szlag by to. Jakaś miotła wstawiona w kąt szafki. Dodatkowo szufelka i parę papierków po gumie do żucia. Jednym słowem nic ciekawego.
-Czy są tu jakieś ciuchy należące do śp. George'a Mayer?- zapytał się osoby, która tu z nim przyszła a stała teraz przy drzwiach. Stwierdził, że później jeszcze raz sprawdzi szafkę bo może coś pominął. Kobieta, która tu stała mogłaby uznać, że jest nienormalny i zbyt dokładny, ale co tu się dziwić skoro on nawet kurzu na półkach w domu nie cierpiał i córka dostawała opieprz za to, że się obija i nie sprząta w domu.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Kobieta jedynie wzruszyła ramionami.
Ostatnia szansa na zlalezienia czegokolwiek - przy czym możliwość znalezienia czegoś przydatnego znacznie zmalała.
Te same kostki!

Gość


Gość
50+25=75>66

Traf chciał, że Charles nigdy się nie poddawał mimo iż był już tutaj dobre piętnaście minut. Znowu otworzył szafkę i przeglądał jej zakamarki jeszcze raz. Nawet odsunął ruchomą blachę z tyłu szafki ponieważ dopiero w tym momencie wydała mu się ona podejrzana, tym bardziej, że miał wrażenie, że coś tam jest. Wcześniej jeszcze wyjął wszystko co znajdowało się w kieszeniach fartucha wiszącego w szafce.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Charles znalazł kartonowe pudełko. Być może tam znajdzie coś, co by go interesowało.

Kostki na ŚLEPY LOS:

1,2 - w pudełku znajdujesz prenumeratę Małego Gościa Niedzielnego
3,4 - pudełko pełne jest gejowskiego porno
5 - w pudełku znajduje się drugie śniadanie sprzed dwóch tygodni
6 - znajduje się tam wielofunkcyjny scyzoryk, ze śrubokrętem, widelcem i łyżką do butów - możesz go zatrzymac!

Gość


Gość
5 !

Otworzył kartonowe pudło, ale równie szybko je zamknął, zatykając przy tym nos. Znajdowało się tam bowiem jedzenie, a dokładniej kanapki sprzed dobrych dwóch tygodni. Znaczyło to, że dwa tygodnie nie było go tu już tutaj w pracy? Ciekawe zjawisko. Przecież pamiętałby o tym, że ma lunch schowany w szafce do której codziennie zagląda. Zaczął się nad tym zastanawiać.
-Kiedy ostatni raz pan Mayer zjawił się w pracy? - zapytał się kobiety tym samym wyjmując pudełko z jedzeniem i wrzucając je bezceremonialnie do kosza.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- No, normalnie chodził.Codziennie był - oznajmiła mu beznamiętnie kobieta.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 2 z 21]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach