First topic message reminder :
Niedaleko placu jarmarcznego wybudowano zagrodę, gdzie dzielni łowcy moga upolowac świniaka w błocie. Niesamowite emocje a maseczka wprost ze swińskiego SPA – gratis!
ZASADY:
1. Każdy z uczestników rzuca jedną kostką na cechę Siła+Kondycja+Refleks
2. Wynik rzutu kostką wstawia do wzoru MNOŻNIKA:
(Siła+Kondycja+Refleks) + 5 * K6
3. Poziom trudności wynosi: 80. Każdy kto przekroczy ten próg, łapie świniaka!
4. Piszesz post w którym piszesz wynik swojego działania (wymagane), po czym opisujesz całe zdarzenie w zagrodzie (pościg za zwierzakiem i ewentualnie złapanie).
6. Wyniki osób, których wynik będzie wyższy niż 80, będą porównywane ze sobą. Ostatecznie wygrywa ten, który ma najwyższy wynik, który przekroczył próg
NAGRODA: 200$ + złapany świniak, + 1 punkt do kondycji.
Uczestnicy:
1. Maro Salinas
2. Lonnie Mortimer
3. Zachary Brightwood
4. ...
(MOŻNA SIĘ JESZCZE ZAPISYWAĆ)
Kolejność występów - DOWOLNA
Niedaleko placu jarmarcznego wybudowano zagrodę, gdzie dzielni łowcy moga upolowac świniaka w błocie. Niesamowite emocje a maseczka wprost ze swińskiego SPA – gratis!
ZASADY:
1. Każdy z uczestników rzuca jedną kostką na cechę Siła+Kondycja+Refleks
2. Wynik rzutu kostką wstawia do wzoru MNOŻNIKA:
(Siła+Kondycja+Refleks) + 5 * K6
3. Poziom trudności wynosi: 80. Każdy kto przekroczy ten próg, łapie świniaka!
4. Piszesz post w którym piszesz wynik swojego działania (wymagane), po czym opisujesz całe zdarzenie w zagrodzie (pościg za zwierzakiem i ewentualnie złapanie).
6. Wyniki osób, których wynik będzie wyższy niż 80, będą porównywane ze sobą. Ostatecznie wygrywa ten, który ma najwyższy wynik, który przekroczył próg
NAGRODA: 200$ + złapany świniak, + 1 punkt do kondycji.
Uczestnicy:
1. Maro Salinas
2. Lonnie Mortimer
3. Zachary Brightwood
4. ...
(MOŻNA SIĘ JESZCZE ZAPISYWAĆ)
Kolejność występów - DOWOLNA