Bieg z przeszkodami – rywalizacja
- Jeśli chcesz by twoja postać rozpoczęła wyścig (z użyciem kostek) musi znaleźć co najmniej jedną osobę do rywalizacji.
- Najpierw gracz wybiera dystans. Każda z odległości ma wyznaczona ilość płotków, które należy przeskoczyć.
Dystans Ilość płotków 60 metrów 5 400 metrów 10 - Każdy płotek ma swój próg, który należy przekroczyć. Wzór mnożnika na przekroczenie płotka:(Kondycja+siła+refleks+ew. Umiejętność) + k6*5
Numer płotka Próg 1 20 2 30 3 40 4 45 5 60 6 (dystans 400m) 70 7 (dystans 400m) 80 8 (dystans 400m) 80 9 (dystans 400m) 100 10 (dystans 400m) 100 - Ewentualna umiejętnością jest Sport – biegi/lekkoatletyka
- Jeśli gracz przekroczy próg płotka – przeskakuje go. Jeśli nie – przewraca go. Niezależnie od tego ile płotków postać strąci – zawsze kończy wyścig (chyba, ze gracz sam zrezygnuje fabularnie).
- Wygrywa ten gracz, który po zsumowaniu wszystkich swoich mnożników ma największa ilość punktów UWAGA za każdy strącony płotek odejmuje z ostatecznego wyniku 10 punktów!