First topic message reminder :
Surfing
Windsurfing/kitesurfing
Jedna z popularniejszych plaż w Santa Barbarze. Co ciekawe, plaża jest sztuczna, przez co budzi kilka kontrowersji. Została wybudowana przez "przypadek", przy okazji wydłużania lądu pod budowę Community College, który znajduje się w pobliżu przez co dosyć często można zauważyć tutaj miejscowych studentów. Miejsce raczej dla lokalnych ludzi, choć tutejsze atrakcje przyciągają wielu turystów!
Popularna miejscówka dla surferów, wind-surferów i kite-surferów. Dobre miejsce dla początkujących ze względu na łagodne prądy.
Cennik:
pojedyncze wypożyczenie deski: 30$
pojedyncze zajęcia z instruktorem z surfingu: 80$
karnet na wypożyczenie deski na 2 tygodnie: 200$
karet na zajęcia z instruktorem z surfingu na 2 tygodnie: 300$
Popularna miejscówka dla surferów, wind-surferów i kite-surferów. Dobre miejsce dla początkujących ze względu na łagodne prądy.
Cennik:
pojedyncze wypożyczenie deski: 30$
pojedyncze zajęcia z instruktorem z surfingu: 80$
karnet na wypożyczenie deski na 2 tygodnie: 200$
karet na zajęcia z instruktorem z surfingu na 2 tygodnie: 300$
- Uprawianie surfingu składa się z 3 tur – każda opisuje inny etap i ma osobny mnożnik.
- Pierwsza tura to złapanie fali. Gracz rzuca kostką na (kondycję+refleks). W zależności jaki próg przekroczycie, łapiecie jedną z wymienionych fal:
Przekroczony próg Rodzaj złapanej fali 30 mała fala 60 średnia fala 80 duża fala - Druga tura, to złapanie równowagi i wstanie z deski. Najpierw należy rzucić kostką na mnożnik na (refleks+siłę). Jak przekroczymy wyznaczony próg, utrzymujemy się na desce. Jeśli nie - wpadamy do wody. Poniżej tabela progów:
Rodzaj fali, którą złapaliśmy Próg, który należy przekroczyć mała fala 30 średnia fala 50 duża fala 80 - Uwaga, w drugiej turze pomóc (lub przeszkodzić) może nam ślepy los. Potem rzut ślepym losem:
Wynik rzutu Opis 1 niezależnie od wyniku mnożnika - udaje ci się wstać i utrzymać równowagę 2-5 brak wpływu 6 niezależnie od wyniku mnożnika - wpadasz do wody - Ostatnia, trzecia tura to manewrowanie. Najpierw rzucamy na mnożnik na (refleks+kondycję+siłę). Poniżej tabela progów:
Rodzaj złapanej fali próg, który należy przekroczyć by manewrować mała fala 45 średnia fala 65 duża fala 100 - Uwaga, w drugiej turze pomóc (lub przeszkodzić) może nam ślepy los. Potem rzut ślepym losem:
Wynik rzutu Opis 1 niezależnie od wyniku mnożnika - udaje ci się manewrować 2-5 brak wpływu 6 niezależnie od wyniku mnożnika - wpadasz do wody
Windsurfing/kitesurfing
- Uprawianie surfingu składa się z 3 tur – każda opisuje inny etap i ma osobny mnożnik.
- Pierwsza tura to złapanie wiatru. Gracz rzuca kostką na ślepy los:
Wynik rzutu kostką Rodzaj złapanego wiatru 1,3 słaby wiatr 2,6 średni wiatr 4,5 silny wiatr - Druga tura, to złapanie równowagi. Najpierw należy rzucić kostką na mnożnik na(refleks+siłę). Jak przekroczymy wyznaczony próg, utrzymujemy się na desce. Jeśli nie - wpadamy do wody. Poniżej tabela progów:
Rodzaj wiatru, który złapaliśmy Próg, który należy przekroczyć słaby wiatr 50 średni wiatr 35 silny wiatr 80 - Uwaga, w drugiej turze pomóc (lub przeszkodzić) może nam ślepy los. Potem rzut ślepym losem:
Wynik rzutu Opis 1 niezależnie od wyniku mnożnika - udaje ci się utrzymać równowagę 2-5 brak wpływu 6 niezależnie od wyniku mnożnika - wpadasz do wody - Ostatnia, trzecia tura to manewrowanie. Najpierw rzucamy na mnożnik na (refleks+kondycję+siłę). Poniżej tabela progów:
Rodzaj złapanego wiatru próg, który należy przekroczyć by manewrować słaby wiatr 65 średni wiatr 45 silny wiatr 100 - Uwaga, w drugiej turze pomóc (lub przeszkodzić) może nam ślepy los. Potem rzut ślepym losem:
Wynik rzutu Opis 1 niezależnie od wyniku mnożnika - udaje ci się manewrować 2-5 brak wpływu 6 niezależnie od wyniku mnożnika - wpadasz do wody