W tym temacie pisać będą tylko i wyłącznie zawodnicy rozgrywający aktualnie walkę!
WYJAŚNIENIE ZASAD RZUTÓW KOSTKĄ W MECZU BOKSERSKIM:
GRACZE DOBIERAJĄ SIĘ W PARY (sami lub przez MG) - tylko jedna para może okładać się na ringu, nie więcej. Po skończonym meczu można dobrać się w kolejną. Każdy gracz może brać udział w tylu sparingach na ile ma ochotę (albo siłę).
Obaj zawodnicy rzucają po jednej kostką.
Podstawiacie pod wzór:
(Refleks+siła+ewentualna umiejętność) + k6*5
Ten, kto ma większy wynik, zadaje cios w wybraną część ciała przeciwnika. Oboje piszecie wynik mnożnika w swoim poście.
Kolejność może wyglądać następująco:
Postać A, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać B, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać A - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (przeciwnik ma sznase go uniknąć). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci B (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu.
Postać B - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (może się okazać że przeciwnik ciosu uniknie). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci A (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu. Jeśli nie - masz cios.
Po pierwszej kolekcie zawodnicy czekają na kolejnego posta MG z instrukcjami!
MG może przerwać mecz jeśli uzna to za stosowne, może dodać ŚLEPY LOS lub inaczej rozpisać kostki (na inne cechy).
GRACZE DOBIERAJĄ SIĘ W PARY (sami lub przez MG) - tylko jedna para może okładać się na ringu, nie więcej. Po skończonym meczu można dobrać się w kolejną. Każdy gracz może brać udział w tylu sparingach na ile ma ochotę (albo siłę).
Obaj zawodnicy rzucają po jednej kostką.
Podstawiacie pod wzór:
(Refleks+siła+ewentualna umiejętność) + k6*5
Ten, kto ma większy wynik, zadaje cios w wybraną część ciała przeciwnika. Oboje piszecie wynik mnożnika w swoim poście.
Kolejność może wyglądać następująco:
Postać A, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać B, pisze posta, ze zaczyna walkę + wynik
Postać A - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (przeciwnik ma sznase go uniknąć). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci B (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu.
Postać B - jeśli wygrała to pisze, ze zadaje cios (może się okazać że przeciwnik ciosu uniknie). Jeśli przegrała, to może rzucać kostki na refleks i kondycję i jeśli wynik będzie wyższy niż mnożnik od postaci A (rzucony siłę i refleks) to unikasz ciosu. Jeśli nie - masz cios.
Po pierwszej kolekcie zawodnicy czekają na kolejnego posta MG z instrukcjami!
MG może przerwać mecz jeśli uzna to za stosowne, może dodać ŚLEPY LOS lub inaczej rozpisać kostki (na inne cechy).
UWAGA!! Każdy zawodnik, niezależnie od tego, czy zada cios czy nie - musi napisać w swoim poście jaką część ciała CHCE zaatakować.