Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Kurza Ferma

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 5 z 5]

1Kurza Ferma - Page 5 Empty Kurza Ferma Wto 13 Maj 2014, 10:34

Mistrz Gry

Mistrz Gry
First topic message reminder :

Teren fermy jest ogrodzony; jest to jednokondygnacyjny, podłużny budynek, w którego wnętrzu roi się od drobiu.
W budynku znajduje się kilka pomieszczeń. W wylęgarni przechowywane są zapłodnione jaja. Są one poddawane inkubacji, następnie trafiają na taśmę podajnikową, a z niej do koszy wylęgowych. Na kolejnej taśmie rozdziela się pisklęta od skorupek, które stanowią składnik paszy. Skorupki, nie kurczęta. Ptaki sortuje się wedle płci i szczepi. A co dalej? Kurczaki dzieli się na mięsne i te, które mają znosić jajka. Mięsne są wysyłane do odbiorców, natomiast nioski przenosi się do kurnika.


101Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 11:57

Roy Harper

Roy Harper
Roy skierował swoje kroki do szopy.

102Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 12:12

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Roy przekroczył progi szopy, która na pierwszy rzut oka wydawała się nie skrywać żadnych większych tajemnic.
Kostki na inteligencję i spostrzegawczość, próg: 60. Jeśli go przekroczysz - znajdujesz coś, co mogłoby przykuć Twoją uwagę na dłużej. Jeśli nie przekroczysz progu - pomimo skrupulatnego szukania nie znajdujesz tam nic - pora zająć się przeszukaniem hal gospodarczych.

103Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 12:32

Roy Harper

Roy Harper
52<60

Roy nie znalazł nic w szopie, dlatego opuścił ją i udał się do jednej z hal.

104Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 12:45

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Próg taki sam, jak w poprzednim poście, + kostki na refleks, spostrzegawczość i inteligencję, by za jednym z boksów usłyszeć podejrzany szelest, próg 90.

105Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 13:42

Roy Harper

Roy Harper
138>90

Nagle Roy usłyszał niepokojący szelest. Położył dłoń na rękojeści pistoletu i po cichu poszedł w kierunku, z którego dobiegł dźwięk.

106Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 13:47

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Sprawcą małego zamieszania był mężczyzna, który w pospiechu zajmował się rozkręcaniem swojego bimbrownika.
- Oj, panie władzo, ja tu tylko... sprzątam. proszę dać mi dokończyć, wyniosę to wszystko i zapomnimy o całej sprawie... - zaczął mówić nerwowo.

107Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 13:55

Roy Harper

Roy Harper
Roy pośpiesznie dobył broni i wycelował w mężczyznę.
- Proszę to odłożyć i położyć się twarzą do ziemi z rękoma na głowie. - powiedział.

108Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 13:58

Mistrz Gry

Mistrz Gry
- Co? Ale, ale... - powiedział zdezorientowany mężczyzna, unosząc lekko ręce w górę, dreptając w miejscu i rozglądając się nerwowo.
- przecież ja nic takiego nie robiłem! - jęknął boleśnie.

109Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 14:02

Roy Harper

Roy Harper
- Na ziemie powiedziałem. - rykną Roy.

110Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 15:09

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Żeby samemu ściągnąć Franka do parteru - mnożnik na dwie cechy, siła i refleks, czyli: (Siła+refleks) + k6*5. Jeśli wynik będzie większy niż 40, to obezwładniasz mężczyznę. Jak nie, ten zaczyna uciekać. 

111Kurza Ferma - Page 5 Empty Re: Kurza Ferma Sob 25 Lip 2015, 15:35

Roy Harper

Roy Harper
52 ( bez rzutu ) > 40

Roy w trzech błyskawicznych ruchach znokautował przeciwnika i skul go. Następnie zabezpieczył dowody, zabrał mężczyznę do wozu i odjechał.

/zt

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 5 z 5]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Similar topics

-

» Ferma strusi J. McGywera

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach