Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Czerwone skały - WYŚCIG MOTOCYKLOWY I

Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 5]

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Zasady:

  1. Każdy z uczestników musi posiadać motocykl lub samochód, dzięki któremu weźmie udział w wyścigu. W wydarzeniu mogą brać udział członkowie gangu Świętych jak i osoby z nim nie związane. 

  2. Jednak ostateczną decyzję o tym, czy ktoś weźmie udział w sesji lub nie pozostaje w gestii Mistrza Gry i/lub gangu Świętych. Lecz zawsze to prowadzący sesję ma ostateczne zdanie. Dlatego też, logicznym jest to, ze policja nie weźmie udziału w tej zabawie - gdyż są to wyścigi NIELEGALNE. 

  3. Każdy uczestnik na samym początku musi opisać w swoim poście markę swojego samochodu/motocyklu, następnie rzuca trzema kostkami na ślepy los (każda określa jedną cechę pojazdu), które pozwolą określić nam siłę silnika, hamulce oraz zwrotność maszyny. 

  4. Poniżej tabela przestawiające wyniki Ślepego losu
    Rzut kostkąMoc silnikaHamulceZwrotność
    1101510
    215812
    351020
    42255
    5201322
    68208


  5. Podsumowują, pierwszy post każdej postaci, która chce wziąć udział w sesji powinna zawierać nazwę samochodu/motocykla oraz wylosowaną moc silnika, hamulców oraz zwrotność pojazdu.

  6. Wylosowane cechy pomogą wam (lub przeszkodzą) w czasie wyścigu a ich wartość będzie można dodawać do końcowych wyników mnożników.

  7. Mnożnik jednak będzie głównie opierał się na takich cechach postaci jak: refleks, inteligencja, spostrzegawczość i dodatkowa umiejętność.

  8. Taki mnożnik może wyglądać następująco: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)

  9. To Jednak Mistrz Gry określa jakie cechy mogą być użyte w danym etapie wyścigu i jakie cechy samochodu.

  10. Każdy wyścig składa się z 3 etapów i mogą one być też urozmaicane przez Ślepy Los.  

  11. Wasze pojazdy mogą się psuć - to oczywiście określa Mistrz Gry i/lub kostki na ślepy Los.

  12. Będą dwa wyścigi – samochodowy i motocyklowy.

  13. Przed rozpoczęciem każdego z wyścigów pojawi się post opisujący dany etap oraz liczba uczestników i szczegółowe zasady.

  14. Będą dwa wyścigi – samochodowy i motocyklowy.

  15. MOŻLIWA BILOKACJA NA CZAS WYŚCIGU, ale oczywiście z rozsądkiem. 





ETAP PIERWSZY WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I



  1. Trasa tego etapu to prosta, pustynna droga.
  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)
  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.
  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łacznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie.
  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem między kolejnymi etapami!
  6. Kostki na kolejny etap mogą być przydzielane indywidualnie, lub w jednym poście dla wszystkich.
  7. Co zrobić, jeśli chciałeś wziąć udział w tym wyścigu, a nie zdążyłeś? Zgłoś się do MG. Może ci rozpisać indywidualne kostki w tym temacie, o ile event nie został jeszcze zamknięty!
  8. Możliwa BILOKACJA, to znaczy, nie musisz wychodzić z głównego tematu wyścigu, by rozpocząć rzucanie kostkami. 



3...2...1... START!



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sro 11 Mar 2015, 13:00, w całości zmieniany 1 raz

Maro Salinas

Maro Salinas
Etap 1
Moc 10, Hamulce 5, Zwrotność 10
(62+5*5)+25=112

Stawiłem się swoją Hondą VT1000 na start. Gdy silniki zawyły wiedziałem, że już tylko chwila dzieli mnie od sygnału do startu. Naciągnąłem gogle na oczy po czym zacisnąłem więc mocniej dłonie na kierownicy, pochyliłem się lekko do przodu i dodałem gazu. Lewa noga wrzuciła bieg, podkręciłem kilka razy gaz. A kiedy padł ostateczny sygnał ruszyłem. Piach i pustynia miało to do siebie że ścigacz lub inna żyleta nie wiele tu zrobi. Tu liczyła się technika, właśnie na nią liczyłem w pierwszym etapie.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Maro, etap I, ślepy los:
2,3 - drogę zajeżdża ci Mały Steve. Tumany kurzu utrudniają się widoczność, tracisz 2 punkty z wyniku mnożnika
4,5 - jedziesz spokojnie przed siebie
1,6 - Mały Steve zrównał się z tobą, chyba czeka cię mała rywalizacja!

Maro Salinas

Maro Salinas
2,3 - drogę zajeżdża ci Mały Steve. Tumany kurzu utrudniają się widoczność, tracisz 2 punkty z wyniku mnożnika

110

- Kurwa - syknąłem przez zaciśnięte usta, lepiej ust tu było nie otwierać i nie łapać tego co niesie wiatr, za to zacisnąłem je jeszcze bardziej i zaryzykowałem dodając gazu by Małego Stevena wyprzedzić. Już ja sie z nim policzę. Oczywiście wszystko było zabawą, ale adrenalina się podnosi gdy chodzi o rywalizację.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Maro - Masz szansę wyprzedzić Małego Steve'a.
Mnożnik [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce), próg 100. Jak przekroczysz, możesz dodać do mnożnika z 1. etapu 3 punkty.
Jak nie, dalej jesteś za Małym Stevem i twój wynik wynosi 110.

Maro Salinas

Maro Salinas
92<100

Suma 110

Próbowałem, ale nic z tego, kurz skutecznie utrudniał mi wyprzedzenie Małego Stevena. Może to i lepiej, wolałem nie wpakować sie na jakieś skały, lub wystające kamienie, dlatego , odjąłem trochę gazu by jechać w miarę spokojniej i pozwolić Stevenovi nieco się oddalić.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
MARO SALINAS - ETAP DRUGI WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I



  1. Trasa tego etapu to kręta, kamienna droga między wysokimi skałami


  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)


  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.


  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łącznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie.


  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem między kolejnymi etapami!

Maro Salinas

Maro Salinas
62+25+30=117
Etap 2 -117

Suma=227

Gdy droga zrobiła się kręta, zrobiło się i ciaśniej w peletonie. I tutaj umiejętności ważna rzecz. Starałem sie utrzymać w siodle, co chwilę podbierałem się nogą co by sie nie wyłożyć na drodze, Trochę obciach, ale każdemu może się zdarzyć.
- No jedz, jedz - mruczałem chyba do motocykla, bo kto by inny usłyszał moje błagania i westchnienia do stwórcy. Chyba takie odreagowanie było mi potrzebne.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Maro, ślepy los w etapie II
2,3,4 - doganiasz Małego Steve'a. Czeka cię mały pojedynek!
1 - wyprzedza cię John Johnson, odejmujesz od wyniku 1 pkt
5,6 - wychodzisz na prowadzenie w swojej grupie, dodajesz do wyniku końcowego 2 pkt

Maro Salinas

Maro Salinas
2,3,4 - doganiasz Małego Steve'a. Czeka cię mały pojedynek!

Gdy zobaczyłem plecy Stevena dodałem gazu. Teraz był dobry moment by dopaść go na wirażach. Teraz albo nigdy. A co.
- Pilnuj się Stev - syknąłem przez zęby próbując go wyminąć.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Maro kontra Steve:
[(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce) , próg 100. Jak przekroczysz, wyprzedzasz Steve'a i zyskujesz 2 punkty. Jeśli nie - tracisz jeden punkt z głównej puli.

Maro Salinas

Maro Salinas
117 > 100
etap 2 117+2 - 119

Suma: 229

Wiraże to było to na co liczyłem, Stev może miał dobrą maszynę, ale ja też trochę potrafiłem. Gdy tylko wyrzuciło go na zewnętrzną i zrobiło się trochę luźniej na jednym z wiraży łyknąłem go po wewnętrznej. Uśmiechnąłem się w duchu i dodałem gazu. Teraz to on miał kurze przed sobą.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
MARO SALINAS - ETAP TRZECI (ostatni) WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I



  1. Trasa tego etapu to kręta, wąska, piaszczysta droga między skałami i pustynną roślinnością



  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)



  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.



  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łącznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie.



  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem przed końcem wyścigu!

Maro Salinas

Maro Salinas
Etap 3 - 107

Suma: 336

Teraz gdy miałem więcej miejsca przyspieszyłem. Niestety gonitwa nie trwała długo, keta drużka między skałami, spowodowała że musiałem dość mocno zwolnić. Miało to swoje plusy, na takim odcinku raczej nie było możliwości wyprzedzenia kogokolwiek. Teraz nie miałem pojęcia czy jadę pierwszy czy ktoś jedzie przede mną. Swoje myśli skupiłem na prowadzeniu motocykla tak by nie wpaść na skały.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Maro, ślepy los w etapie III
2,3,4 - wpadasz w poślizg! Czekasz na dalsze instrukcje
1 - jedziesz spokojnie
5,6 - Znowu wyprzedza cię Mały Steve

Maro Salinas

Maro Salinas
2,3,4 - wpadasz w poślizg! Czekasz na dalsze instrukcje

Ostrożna jazda do czasu, gdy chciałem przyspieszyć, tylne koło usiało złapać skałę, poczułem jak tył motocyklu wyjeżdża mi spod czterech liter. Rozłożyłem nogi na boki aby złapać równowagę i się nie wyjebać. To jak balastowanie na linie. Damy radę?

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Maro, mnożnik:
 [(Inteligencja+Refleks+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 80.

Jak przekroczysz, to udaje ci się opanować maszynę i wracasz na drogę. Zyskujesz 10 punktów!
Jeśli nie, wypadasz z trasy, tracisz 10 punktów. 

Maro Salinas

Maro Salinas
(26+25+5*6)+5+10=96>80
Suma: 336 + 10 = 346

I tu umiejętności się sprawdziły, gdy tylko opanowałem maszynę dodałem gazu wracając na drogę, zyskałem nawet cenne sekundy. Miałem nadzieję że wynik nie będzie najgorszy. Oby więcej takich niespodzianek nie było.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Maro opanował motocykl i dzięki temu mógł spokojnie już dotrzeć do mety. 

William Parker

William Parker
Etap I
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
(3) suma: 142

William zajechał na swoim Red Rodzie z '92, rozglądając się po sznurze samochodów i motocykli w oczekiwaniu na swoją kolej, by ruszyć. Warkot silników skutecznie zagłuszałby jakąkolwiek rozmowę, natomiast z myślami aż tak dobrze nie było. No, chyba że ktoś dał się łatwo rozkojarzyć to inna bajka.
W oczekiwaniu na sygnał, Parker poprawił okulary, jak i rękawiczki. To, na co liczył, pozostawił samemu sobie. Zabawa i rywalizacja nie powinna przecież nikomu zaszkodzić, prawda? Zatem z sygnałem, Will ruszył śmiało, starając się wyprzedzić, ale też jakoś nie pchać się na chama, a co.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Will, etap I, ślepy los:
2,3 - Tumany kurzu utrudniają się widoczność, tracisz 2 punkty z wyniku mnożnika
4,5 - jedziesz spokojnie przed siebie
1,6 - Zrównali się z tobą dwaj motocykliści. Walczysz z nimi o miejsce - czekasz na kolejne instrukcje

William Parker

William Parker
Etap I
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
suma: 142

4, 5- jedziesz spokojnie przed siebie

Najwidoczniej na samym początku szczęście mu sprzyjało, ponieważ nikt ani obok Parkera się nie pojawił, ani nie zajechał mu drogi. Zatem Will, mogąc tym dysponować odrobinę wolną przestrzenią, przyspieszył odrobinę, skoro to była prosta droga.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Will, etap I, ślepy los:
1,6 - Tumany kurzu utrudniają się widoczność, tracisz 2 punkty z wyniku mnożnika
2 - jedziesz spokojnie przed siebie
3,4,5 - Zrównali się z tobą dwaj motocykliści. Walczysz z nimi o miejsce - czekasz na kolejne instrukcje

William Parker

William Parker
Etap I
moc silnika: 5, hamulce: 15, zwrotność: 22
suma: 142
3,4,5 - Zrównali się z tobą dwaj motocykliści. Walczysz z nimi o miejsce - czekasz na kolejne instrukcje

No to Will jechał i jechał, a że odrobinę się przecenił to zaraz zrównało się z nim dwóch motocyklistów. Zerknął to na jednego, to na drugiego, aby w następnym momencie spróbować jednemu zajechać odrobinę drogę, ale tak, by nie stracić swojej nieprzypisanej osi, ale jak to mu wyjdzie, ta ostrożność?

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Mnożnik dla Willa:
[(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)Jeśli przekroczysz 90, to wymijasz jednego z motocyklistów i zyskujesz 2 punkty do głównej puli. Jak przekroczysz 120,  wyprzedzasz obu i zyskujesz 5 punktów. 

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 5]

Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach