Play by forum role play game - modern western in hot Arizona.


You are not connected. Please login or register

Czerwone skały - WYŚCIG MOTOCYKLOWY I

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 3 z 5]

Mistrz Gry

Mistrz Gry
First topic message reminder :

Zasady:

  1. Każdy z uczestników musi posiadać motocykl lub samochód, dzięki któremu weźmie udział w wyścigu. W wydarzeniu mogą brać udział członkowie gangu Świętych jak i osoby z nim nie związane. 

  2. Jednak ostateczną decyzję o tym, czy ktoś weźmie udział w sesji lub nie pozostaje w gestii Mistrza Gry i/lub gangu Świętych. Lecz zawsze to prowadzący sesję ma ostateczne zdanie. Dlatego też, logicznym jest to, ze policja nie weźmie udziału w tej zabawie - gdyż są to wyścigi NIELEGALNE. 

  3. Każdy uczestnik na samym początku musi opisać w swoim poście markę swojego samochodu/motocyklu, następnie rzuca trzema kostkami na ślepy los (każda określa jedną cechę pojazdu), które pozwolą określić nam siłę silnika, hamulce oraz zwrotność maszyny. 

  4. Poniżej tabela przestawiające wyniki Ślepego losu
    Rzut kostkąMoc silnikaHamulceZwrotność
    1101510
    215812
    351020
    42255
    5201322
    68208


  5. Podsumowują, pierwszy post każdej postaci, która chce wziąć udział w sesji powinna zawierać nazwę samochodu/motocykla oraz wylosowaną moc silnika, hamulców oraz zwrotność pojazdu.

  6. Wylosowane cechy pomogą wam (lub przeszkodzą) w czasie wyścigu a ich wartość będzie można dodawać do końcowych wyników mnożników.

  7. Mnożnik jednak będzie głównie opierał się na takich cechach postaci jak: refleks, inteligencja, spostrzegawczość i dodatkowa umiejętność.

  8. Taki mnożnik może wyglądać następująco: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)

  9. To Jednak Mistrz Gry określa jakie cechy mogą być użyte w danym etapie wyścigu i jakie cechy samochodu.

  10. Każdy wyścig składa się z 3 etapów i mogą one być też urozmaicane przez Ślepy Los.  

  11. Wasze pojazdy mogą się psuć - to oczywiście określa Mistrz Gry i/lub kostki na ślepy Los.

  12. Będą dwa wyścigi – samochodowy i motocyklowy.

  13. Przed rozpoczęciem każdego z wyścigów pojawi się post opisujący dany etap oraz liczba uczestników i szczegółowe zasady.

  14. Będą dwa wyścigi – samochodowy i motocyklowy.

  15. MOŻLIWA BILOKACJA NA CZAS WYŚCIGU, ale oczywiście z rozsądkiem. 





ETAP PIERWSZY WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I



  1. Trasa tego etapu to prosta, pustynna droga.
  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)
  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.
  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łacznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie.
  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem między kolejnymi etapami!
  6. Kostki na kolejny etap mogą być przydzielane indywidualnie, lub w jednym poście dla wszystkich.
  7. Co zrobić, jeśli chciałeś wziąć udział w tym wyścigu, a nie zdążyłeś? Zgłoś się do MG. Może ci rozpisać indywidualne kostki w tym temacie, o ile event nie został jeszcze zamknięty!
  8. Możliwa BILOKACJA, to znaczy, nie musisz wychodzić z głównego tematu wyścigu, by rozpocząć rzucanie kostkami. 



3...2...1... START!



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sro 11 Mar 2015, 13:00, w całości zmieniany 1 raz


Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby - Ślepy los:
2 - Motocykl Bobby'ego nagle zaczyna się "dławić", musisz zjechać z trasy. Nie kończysz wyścigu, od puli odejmujesz 10 punktów
3,4 - Motocykl się dławi. Udaje ci się go jednak wrócić go na trasę 

5 - kolejny zakręt, wchodzisz w niego bez problemu - dodajesz 15 punktów do puli.
1,6 - kolejny zakręt - czekasz na dalsze instrukcje. 



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sro 11 Mar 2015, 21:07, w całości zmieniany 1 raz

Bobby Thompson

Bobby Thompson
4

- No nieee, nie, nie umieraj! - jęknął do swojego motorka, gdy ten przestał współpracować. To na pewno jego czułe słówka pomogły, bo po chwili grozy udało mu się opanować maszynę. Bobby kontynuował wyścig.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby znowu wszedł w ostry zakręt.
By go pokonać: [(Inteligencja+Refleks++ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 80. Jak przekroczysz, jedziesz spokojnie dalej i dodajesz sobie 10 punktów do puli. Jeśli nie - tracisz 5 punktów.

Bobby Thompson

Bobby Thompson
71

195

Kolejny ostry zakręt i Bobby znów musiał mocno zwolnić, by bezpiecznie go pokonać. Miał wrażenie, że im dalej, tym gorzej mu idzie.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby Thompson - ETAP TRZECI (ostatni) WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I




  1. Trasa tego etapu to kręta, wąska, piaszczysta droga między skałami i pustynną roślinnością




  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)




  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.




  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łącznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie.




  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem przed końcem wyścigu!

Bobby Thompson

Bobby Thompson
motor crossowy Suzuki 250 (1999)
Moc silnika: 20
Hamulce: 8
Zwrotność: 8

III etap: 106
Suma: 301

No, na tym odcinku powinien dać sobie radę. Powinien. Jego pozytywne myślenie mocno ucierpiało podczas jazdy. Najwyraźniej wyszedł jednak z wprawy, jeśli chodzi o całą tę zabawę w jazdę crossem. Trzeba będzie więcej ćwiczyć!

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby - Ślepy los:
2 - Motocykl Bobby'ego nagle zaczyna się "dławić", musisz zjechać z trasy. Nie kończysz wyścigu, od puli odejmujesz 5 punktów
3 - Motocykl się dławi. Udaje ci się go jednak wrócić go na trasę 

5,4 - kolejny zakręt, wchodzisz w niego bez problemu - dodajesz 20 punktów do puli.
1,6 - kolejny zakręt - czekasz na dalsze instrukcje. 

Bobby Thompson

Bobby Thompson
3

I znów jego motur miał chwilę zawahania. Na szczęście kolejny raz Bobby'emu się poszczęściło i cross nie umarł całkiem. Po chwilowej zawieszce znów przyspieszył, chociaż nie miał już specjalnych nadziei na nadrobienie strat.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby znowu wszedł w ostry zakręt.
By go pokonać: [(Inteligencja+Refleks++ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 70. Jak przekroczysz, jedziesz spokojnie dalej i dodajesz sobie 10 punktów do puli. Jeśli nie - tracisz 5 punktów.

Bobby Thompson

Bobby Thompson
91, łuhu

311

Ha! Bobby wziął ten zakręt z rozpędu i o dziwo - przeżył i miał się dobrze. I nawet trochę przy tym nadrobił, szał.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby znowu wszedł w ostatni ostry zakręt.
By go pokonać: [(Inteligencja+Refleks++ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 70. Jak przekroczysz, jedziesz spokojnie dalej i dodajesz sobie 10 punktów do puli. Jeśli nie - tracisz 10 punktów.

Bobby Thompson

Bobby Thompson
91

suma: 321

Bobby z sukcesem pokonał ostatni zakręt i z nadzieją spojrzał na drogę przed sobą. Oby teraz szło już z górki.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Bobby spokojnie dojechał do mety z wynikiem 321 punktów.

Bobby Thompson

Bobby Thompson
Odetchnął z ulgą, gdy ukończył wyścig. Nie poszło mu wybitnie, ale przynajmniej nie spadł i się nie połamał. I jego cross, mimo cięższych momentów, też dał radę. To wystarczający powód do zadowolenia. Bobby zjechał gdzieś na bok, by odpocząć i... czekać na wyniki?

zt

Seth Cluster

Seth Cluster
Etap 1. prędkość 15, hamulce 20, zwrotność 5
Wynik = 117 (17+18+17)+5*5) + 40

Czarny rumak Setha, czyli BMC Chopper z dwutysięcznego roku zajechał na start. Motocyklista siedział w kasku i okularach przeciwsłonecznych dopalając jeszcze szluga.
- Zeżrecie trochę piachu. - rzucił do kumpli zastanawiając się czy czasem to nie on będzie go żarł...
Kiedy sygnał rozległ się po linii startu, Cluster szarpnął za gaz, wbił bieg i rozpoczął zmagania. Och, uprzednio wywalił szluga, bo w sumie całkiem go wypalił.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Seth - ślepy los:
2,4 - jedziesz przed siebie bez przeszkód
3,6 - jakaś kobieta zajeżdża ci drogę. Tracisz 2 punkty z puli
1,5 - równasz się z jednym ze świętych - czeka cię pojedynek

Seth Cluster

Seth Cluster
4 ^^

Clusterowi dopisywało wielkie szczęście. Mknął naprzód przez pustynne wertepy i nikt mu nie zagrażał. Życie czasami potrafi się uśmiechnąć. I świadczyło to dużo o jego umiejętnościach poruszania się motocyklem. Hehe. Umiejętnościach.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Seth - ślepy los:
2,4 - jedziesz przed siebie bez przeszkód
1,5,6 - równasz się z jednym ze świętych - czeka cię pojedynek

3 - motocykl zaczyna ci się dławić - zwalniasz i tracisz 2 punkty

Seth Cluster

Seth Cluster
2 trolololol!

W dalszym ciągu bolid Clustera zapierdzielał jak wściekły przez trasę wyścigu. Motocyklista wiedział co robi, zapewniając się że jego osiągi pozwolą na rozwijanie sporych prędkości na długich prostych. Oby tak dalej.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Seth Cluster - ETAP DRUGI WYŚCIGU MOTOCYKLOWEGO I



  1. Trasa tego etapu to kręta, kamienna droga między wysokimi skałami


  2. Każdy z uczestników rzuca kostką i wstawia jej wynik do wzoru: [(Inteligencja+Refleks+Spostrzegawczość+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (Silnik+zwrotność+hamulce)


  3. Zapamiętuje ten wynik - suma wszystkich mnożników ze wszystkich etapów wyścigu wyłoni potem zwycięzcę.


  4. W poście powinno się znajdować - dane samochodu/motocyklu (łącznie z wylosowanymi liczbami), wynik mnożnika oraz etap, w którym aktualnie się jedzie


  5. Mistrz Gry może zaskoczyć cię Ślepym Losem między kolejnymi etapami!

Seth Cluster

Seth Cluster
ETAP 2. prędkość 15, hamulce 20, zwrotność 5
52 + 10 + 40 = 102

Tutaj już zaczęły się piętrzyć problemy, jako że Seth trafił na kamienną, krętą ścieżkę. To już był prawdziwy test dla jego umiejętności. I coś czuł że za dobrze się on nie skończy.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Seth wszedł w ostry zakręt, w dodatku trafił na niezłe wyboje!
Mnożnik: [(Inteligencja+Refleks+ew. umiejętność) + 5 * k6] + (zwrotność+hamulce), próg 100. Jak przekroczysz, to udaje ci się pokonać zakręt. Jak nie, wypadasz z trasy na kilka chwil i tracisz 5 punktów z głównej puli. 

Seth Cluster

Seth Cluster
102

Było blisko. Przewidział że tak będzie i w porę zareagował, przechylając się i wyginając kierownicę. Naprawdę, za blisko. Jeszcze chwila i skończyłby na kamieniach. Ale na całe szczęście udało mu się w porę zareagować.

Mistrz Gry

Mistrz Gry
Seth - ślepy los:
2 - jedziesz przed siebie bez przeszkód
1,2,5 - równasz się z jednym ze świętych - czeka cię pojedynek

3,6- kolejny ostry zakręt - czekasz na dalsze instrukcje

Seth Cluster

Seth Cluster
3

Seth cisnął gaz ile się dało żeby nie tracić czasu. I zauważył na swej drodze kolejny zakręt. W kościach poczuł dreszcz, skupił się, napiął.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 3 z 5]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach